Desdichado_InnleggNO Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Satt å leste anmeldelsen av Command & Conquer 4 som dere ga 4 i karakter. La så til ett svar, men når jeg skulle poste dette så fik jeg beskjed om at jeg ikke had lov til å poste der. Gikk så tilbake til forsiden for å se at artikkelen var fjernet. Hvorfor det? Ville egentlig poste denne i diskuter artikkler kategorien, men der får jeg ikke lov til å opprette nytt emne. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Anmeldelsen ble publisert for tidlig ved en feil. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Æsj... jeg som hadde gledet meg til å lese anmeldelsen, men nå er den borte. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Anmeldelsen ble publisert for tidlig ved en feil. Kan du fortelle når dere skal publisere den? Syns det er rart at den kan være publisert for tidlig når spillet allerede har vært ute en god stund... Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Han mener nok for tidlig som i at den ikke er ferdigskrevet enda. Lenke til kommentar
eindude Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 går vel ann å bare si at det var elendig. glad jeg lasta det ner før evt kjøp. skal ikke inn i dette huset vertfall Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Kan du fortelle når dere skal publisere den? Syns det er rart at den kan være publisert for tidlig når spillet allerede har vært ute en god stund... Teksten og vurderingen var ikke gått gjennom skikkelig før den ble publisert. Spillet kom i salg for 6 dager siden, men Marius har hatt noen andre prioriteringer i det siste som har forsinket anmeldelsen litt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Okay, når kan vi forvente oss anmeldelsen? Litt spent selv...vet det kommer til å være dårlig egentlig, har elsket denne serien fra starten av og vil gjerne vite avslutningen =/ Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Det kjedelige her er jo at hadde denne anmeldelsen kommet før spillet var å finne i butikk hyllene så hadde nok mange, undertegnede innkludert, takket nei til denne avslutningen på en ellers å glimrende serie. Og er det en ting utgivere forstår seg på så er det salgs statistikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå