mcgroven Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Vi var på plass da utviklerlegenden Sid Meier belærte massene i San Francisco. Les hele saken Lenke til kommentar
yeruch Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Herlig, veldig bra. Konge å lese artikler om Sid Meier- spill. Civ4 spilles fremdeles veldig hyppig, og jeg har gamer.no å takke for det, fordi dere skrev en artikkel om fall from heaven 2, som ga meg tidobbelt med strategispill- timer. Og det at Sid skryter av mods til spillet har han gjort før, men det gjør sikkert underverker for samfunnet rundt spillet at han gjentar det igjen og igjen. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 En av mange grunner til at jeg er trofast mot Gamer.no Masse gode og interesange artikler som dette Lenke til kommentar
Vasco Da Lama Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er det noen som har lagt ut video av denne seansen? Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er det noen som har lagt ut video av denne seansen? Jeg antar det er disse, men jeg har ikke fått sett dem selv enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå