Gå til innhold

Anmeldelse: Command & Conquer 4: Tiberian Twilight (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ikke til å kjøpe dette. Etter den gedigne skuffelsen av de siste slippa fra utgiveren faller dette dødt. I RA3 var multi player delen det som reddet spillet, singel player delen var boring.

Tiberum Wars og Kanes Wrath var helt eldendig på begge sider, kjedelig historie i singel player delen og multiplayer delen var latterlig. Jeg spillte med noen kammerater på lan og ved og bygge en eneste unit klarte jeg å vandre forbi forsvaret demmes og utslette hele basen i løpet av 5 min. Jeg er ikke noe spesielt god i strategispill på lan og ikke kammeratene mine heller, men når tre spiller mot meg og jeg med en unit kan ta de så sier det litt om spillets ballanse.

 

Det siste spillet i C&C som var bra etter min mening var RA2, uten den ubruklige Yuris revenge delen. generals + zero hour var også bra syntes nå jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hvorfor er det egentlig så vanskelig å tenke seg at 4 spillet i en endeløs serie er dårlig/vil bli dårlig?

 

Noen som kan tenke seg en CS v14.0 vil være en forbedring kontra dagens CS:S eller gamle CS?

 

Håper EA leser noe av dette; ***Dette spillet er en reell grunn til at folk laster ned/piratkopierer!! Lær noe av det ffs..***

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...