nst Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har nettopp testet ut begge demoene og det ser ut som kraftig "copy&paste" metode. Det ene og det andre er jo nesten det samme! Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Har nettopp testet ut begge demoene og det ser ut som kraftig "copy&paste" metode. Det ene og det andre er jo nesten det samme! "Nesten det samme" ? Tror nok en i klassen min hadde tatt litt av om han hadde lest det der x) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Nå har jeg bare prøvd demoen av Darksiders og kun det første God of War (og demoen til GoW 3), men nei, jeg føler ikke at det er spill laget over samme lest. Javel så er det vold med en bismak av oppgaveløsning, men det er allikevel ikke nok til at jeg vil kalle det ene en blåkopi av det andre. Likheter finner vi i "alle" spill på markedet i dag. Darksiders har et litt videre spenn av oppgaver, da du i tillegg til hjernen din også må ta i bruk våpnene dine. God of War har et mer stilisert slossesystem, men litt annerledes oppgaver som er mer av typen "gå dit, dra i den spaken". Likheter? Ja. Copy & paste? Nei. Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Zelda + GoW = Darksiders. Bra spel, godt med Zelda-templer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå