frg Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Er det noen her som prøvd å installere Qmail, vpopmail og qmailadmin? Finnes det noen gode guider på dette? Jeg har sittet å fiklet med dette i en god stund nå og får det ikke til. Savner noen gode guider... Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 -:- Topic (#qmail): www.qmail.org www.inter7.com www.lwq.org www.qmail.nu www.vmailmgr.org -:- Topic (#qmail): set by Kitchen at Sat Jul 19 23:23:03 2003 http://www.google.com/search?q=Qmail+vpopm...=utf-8&oe=utf-8 Rart det der... Lenke til kommentar
frg Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Grunnen til er at jeg spør her er at jeg har gått igjennom 10 -15 guider og ingen synes jeg gir en ordentlig forklaring på framgangsmåten..... Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Skjønner ikke hvordan du kan mene det. Du spør jo om akkurat den mest populære kombinasjonen av "verktøy" for qmail. (pop eller imap, som det ser ut som du ikke vil ha). De jeg selv har lest har gitt detaljert innføring i hvordan og hva man gjør. Selv "copy&paste" ville løse det. -Dante Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå