mcgroven Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nå kan du snart få samlepakken her til lands også. Les hele saken Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har da sett denne pakken på norske nettsider ganske så lenge, bestilte til og med den fra gamezone.no igår. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Verdt alle penga spør du meg, importerte den november ifjor for ca 309kr med porto i prisen Herlige spill!!! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har da sett denne pakken på norske nettsider ganske så lenge, bestilte til og med den fra gamezone.no igår. Enkelte norske butikker har importert fra US, ja. PAL-versjonen kommer derimot 28. april. Lenke til kommentar
Zombie_007 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg fikk min i forrige uke, og det er pal versjonen. Lenke til kommentar
Dvx_InnleggNO Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kjøpte dette tilig i desember fra dustinhome, men det er import, har klart platina på begge =) så hadde en del og gjøre i jula =) Men det er bra og se det kommer som PAL da, men det er jo ikke noe spesielt forskjell eller ? Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Uhm, jeg kjøpte mitt eksemplar av dette på Spaceworld for drøyt en måned siden. Er ikke sikker på om det er PAL versjonen eller ikke, låner det bort til en kompis for øyeblikket. Dette var i butikk btw, ikke på nett. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Siden PS3 er sonefri så spiller det vel ingen rolle hvilken sone spillet er i, med mindre PAL kommer med et annet innhold. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Skal den ikke ha kommet ut enda? Jeg fikk nemlig kjøpt den på en GameStop i Oslo på lørdag. Jeg spilte aldri spillene på PlayStation 2, men jeg må si de virkelig ser bra ut den dag i dag. Det eneste jeg stusser litt på er mellomsekvensene, som faktisk ser rett så dårlig ut. Kornete og litt mørke. Det står et ettall på ryggen av coveret. Nå har ikke jeg noen videre stor kunnskap om hvordan de merker PS3-spill med soner, men med tanke på at Europa er sone 2 når det gjelder DVD'er er det jo ikke utenkelig at det er en amerikansk versjon jeg kjøpte. Men den funker helt fint. Endret 22. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg spilte aldri spillene på PlayStation 2, men jeg må si de virkelig ser bra ut den dag i dag. Det eneste jeg stusser litt på er mellomsekvensene, som faktisk ser rett så dårlig ut. Kornete og litt mørke. Grunnen til det er at "mellomsekvensene" ikke er oppgradert i den oppjusterte utgaven, og holder samme kvalitet som PS2-spillene. Det "eneste" som er endret er de spillbare områdene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jo da, det skjønner jeg jo. Poenget mitt var vel heller at det virker litt rart at de ikke ga mellomsekvensene et løft i tillegg. Lenke til kommentar
metalduden Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 kjøpte min for 3mnd siden på spaceworld Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Bestilte det for £18 på Play.com tidligere i dag. Blir ikke sendt før 30., men har ikke allverdens hastverk med å få tak i det - er nok av andre titler å kose seg med. Blir moro å prøve titlene selv! Lenke til kommentar
sandbox_InnleggNO Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Eg forhåndsbestilte GOW III ultimate edition og oppi der var 3en + 1en og 2en:P vett ikkje om dei e pal då og om det e det som e forskjellen, men begge spelå e ganske gode alikavell. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Æsj, jeg hadde egentlig tenkt å ikke ha med meg noen konsoller på TG i år, men må tydeligivs det likevel.. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå