Jikla Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Killzone var ok, Killzone 2 fikk meg til å gi opp PS3 og selge hele driten. Killzone 3 kommer jeg ikke til å prøve LITT engang. Hadde jeg vert som deg hadde jeg ikke hatt en eneste konsoll :/ Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) For min del var det et av de første spillene jeg kjøpte når jeg gikk til anskaffelse av PS3. Forventningene og forhåpningene var selvsagt høye (både basert på gjennomsnittskarakteren og den ekstreme reaksjonen på at spillet bare fikk 7/10 her på gamer.no), men uheldigvis opplevde jeg spillet som fullstendig uinteressant. Først og fremst synes jeg våpenet tar litt for stor plass på skjermen, noe som gjør at spillet føles mer uoversiktlig enn nødvendig. Punkt nummer to er det generelle gameplayet, etter min mening er det svært lite som sitter som det skal, skytingen føles på ingen som helst måte riktig og de forhåndsdefinerte sekvensene er bare irriterende. Grafikken er heller ikke så imponerende at den klarer å heve spillet. Jeg synes rett og slett det blir litt kjedelig med de samme grå omgivelsene, gi oss litt variasjon gjennom spillet så jeg slipper å oppleve ørten timer med røyk. Håper inderlig at Killzone 3 blir et ypperlig spill, men enern og toern tatt i betraktning så er jeg skeptisk til at det skal levere. Det fikk faktisk 6/10 her, og må være den dårligst skrevne anmeldelsen noensinne. At den personen fremdeles er skribent for denne siden er egentlig en liten skandale i mine øyner... Greit nok at han gir spillet den karakteren, men grunnene for karakteren var ikke tilstede i det hele tatt i anmeldelsen. Endret 23. mars 2010 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du har tydligvis ikke lest noen av de anmeldelsene som er på Spillmagasinet og Dagbladet, no offence SM og DB, men et par av anmeldelsene er til å grine av. Og hvis du ser hva den generelle reaksjonen til at en oppfølger kommer, så er det bare deg og Toman som gleder seg og det må jo være en grunn til at andre ikke gjør det. Forklarer kanskje litt karakteren og anmeldelsen til Gamer. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du har tydligvis ikke lest noen av de anmeldelsene som er på Spillmagasinet og Dagbladet, no offence SM og DB, men et par av anmeldelsene er til å grine av. Og hvis du ser hva den generelle reaksjonen til at en oppfølger kommer, så er det bare deg og Toman som gleder seg og det må jo være en grunn til at andre ikke gjør det. Forklarer kanskje litt karakteren og anmeldelsen til Gamer. Ja fordi majoriteten av alle gamere sitter jo her på gamer.no forumet, blir for dumt å skrive "den generelle reaksjonen"... Skal ikke skryte av anmeldelsene til disse sidene nei, men ingenting er i nærheten av det makkverket av en anmeldelse som gamer gav KZ2. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Ikke en gang det at det at Spillmagasinet gav Crysis en 6'er og kalte det det beste, viktigste og mest revolusjonerende skytespillet noen sinne? Endret 24. mars 2010 av Erik Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Ok nå husker jeg noen sa til meg man skal ikke stole på anmeldelser, hva dere gjør her er akkurat det samme, snakk om dobbelmoral til mange her inne. Tipper de som sier spillet er gørr har ikke fullført det eller har aldri eid spillet.. Jeg vil heller stole på 70 forskjellige meninger en bare 1 mening Endret 24. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg vil heller stole på 70 forskjellige meninger en bare 1 mening Jeg vil anbefale deg å heller stole på 1 mening... Din egen Når det gjelder Killzone 2 anmeldelsen så vil jeg si at det meste har vel allerede blitt sagt fra begge leire på det området, men hvis folk føler det er på sin plass med en ny runde skal ikke jeg blande meg inn. Killzone 2 var ikke min greie, men utviklerene har tydeligvis de tekniske kunnskapene på plass så jeg ser ikke bort ifra at Killzone 3 kan slå an. Blir spennende å se Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Føler jeg bare må kjøpe det selv og gjøre meg opp en mening, bare for pure F Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Føler jeg bare må kjøpe det selv og gjøre meg opp en mening, bare for pure F Jeg gjorde dette for en stund siden. Jeg syntes Gamer for alt for gavmild i sin karakter. 1. Bra grafikk (men stygg) 2. Rævva gameplay (dårlig nok til at jeg ikke la merke til punkt 1.) 3. Uinteressant historie 4. Artificial Intellige..lgj..gfe.iqojasdjla .... Men hvis du allerede har en PS3 så må du for all del kjøpe det. Det virker jo som om folk flest syntes det var knall. Så spørs det bare om "folk flest" er blodfanboys Endret 12. juli 2010 av StorPeder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå