TST Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Denne uka kommer actionspillet Red Steel 2 til Wii. Vi deler ut fem spill, katanaer og t-skjorter. Les hele saken Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Håper jeg vinner, har aldri vunnet noe iløpet de 15 årene jeg har vært en gamer Jo vant 14000kr på bingo , det er det eneste og. Endret 22. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Vent til jeg har fått 14k før du klager da ^_^ Hvis jeg vinner tar jeg til takke med klistremerkene siden jeg ikke har en Wii, og det er ikke gjøn engang! Vinner jeg blir alt annet sendt videre Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Vent til jeg har fått 14k før du klager da ^_^ Hvis jeg vinner tar jeg til takke med klistremerkene siden jeg ikke har en Wii, og det er ikke gjøn engang! Vinner jeg blir alt annet sendt videre PS. Jeg har en Wii, og deler den til og med med Eplefe. To stykker på en gang, maksimal utnyttelse av Wiien! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå