mcgroven Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Overraskende vinner av årets spill på BAFTA-utdelingen. Les hele saken Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har ikkje fått tid til å spille dette her, er vel på tide å ta av plasten snart Lenke til kommentar
Mabluz Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Vel fortjent if you ask me Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har ikkje fått tid til å spille dette her, er vel på tide å ta av plasten snart Nesten litt misunnelig på deg. Skulle gjerne tatt førstegangs opplevelsen med det spillet om igjen Merkelig nok var jeg overbevist om at jeg ikke skulle ha det etter å ha testet demoen, men angret ikke da jeg kjøpte det Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Absolutt en verdig vinner. Men jeg stusser litt over at Batman vinner årets spill, mens Uncharted 2 vinner årets Actionspill. Er ikke Batman AA et ultrahardt actionspill? Where is the logic? Lenke til kommentar
zipstick Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 hehe..du sier noe der Hauk! Uansett ett verdig spill for kategorien!! Lenke til kommentar
Woland Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Veldig fortjent pris! Endret 22. mars 2010 av Yfel Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Herlig. Fikk det i posten på Lørdag. Beste spillet jeg har spilt på PS3. Hadde høye forventninger, men det har så langt faktisk overgått det med glans. Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 mer fornuftig tildeling av priser en hva man klarte her hjemme i norge på gullstikka ..det sier kansje noe om gullstikka. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Sier vel mest om norske spillere, som faktisk stemte frem vinnerne i Gullstikka - noe det virker som om mange ikke har fått med seg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Vel fortjent! Et fantastisk bra gjennomført spill som absolutt alle burde prøve. Alle, sier jeg! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 At britiske BAFTA deler ut hovedprisen til et britiskutviklet spill kom vel neppe som et sjokk på noen. Uansett en verdig vinner. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 At britiske BAFTA deler ut hovedprisen til et britiskutviklet spill kom vel neppe som et sjokk på noen. Uansett en verdig vinner. At det beste spelet fekk hovudprisen sjokkerer ikkje meg, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå