mcgroven Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 PC-versjonen av Splinter Cell: Conviction drøyer. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Yeah, well, ingen kommer til å kjøpe det på PC uansett. Lenke til kommentar
LordLoss Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg kommer til å skaffe meg det til PC, om jeg kommer til å kjøpe det derimot vil tiden vise... Blir det som AC2 så tviler jeg på at jeg kommer til å bruke penger på det. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Dette begynner å bli en trend for UbiSoft gjør det ikke? "Næi, vent litt. PC versjonen er forsinket, og det har ingenting med at vi har nedprioritert den til siste øyeblikk". Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Jeg kommer til å skaffe meg det til PC, om jeg kommer til å kjøpe det derimot vil tiden vise... Blir det som AC2 så tviler jeg på at jeg kommer til å bruke penger på det. Fint å kunne unnskylde seg for å spare penger, er det ikke ? Har uansett en forhåndsbestilling på xbox versjonen, som ble satt før jul xP Endret 22. mars 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kommer helt klart til å kansellere forhåndsbestillingen min av PC-versjonen. Egentlig frister det å bare droppe hele spillet. Lite fristende å gi pengene mine til Ubisoft når de holder på sånn. Lenke til kommentar
Muddy_InnleggNO Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Desto bedre at jeg har forhåndsbestilt til Xbox Demoen gjør meg bare maksimalt sugen på mer Just to clarify; sniking og lusking slik som tidligere spill, men ingen begrensninger på hvem som får dø eller ei Lenke til kommentar
LordLoss Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg kommer til å skaffe meg det til PC, om jeg kommer til å kjøpe det derimot vil tiden vise... Blir det som AC2 så tviler jeg på at jeg kommer til å bruke penger på det. Fint å kunne unnskylde seg for å spare penger, er det ikke ? Har uansett en forhåndsbestilling på xbox versjonen, som ble satt før jul xP Haha Viser det seg at spillet faktisk kommer uten alle de der piratkopieringsbeskyttelsesgreiene som ikke funker, så er det fullt mulig at jeg punger ut for det Lenke til kommentar
HoodooOperator Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Desto bedre at jeg har forhåndsbestilt til Xbox Demoen gjør meg bare maksimalt sugen på mer Just to clarify; sniking og lusking slik som tidligere spill, men ingen begrensninger på hvem som får dø eller ei Så lenge ikke dette gjør at du oppfordres til å løse situasjonene voldelig fremfor "profesjonellt" er det en bra ting. Jeg kommer til å skaffe meg det til PC, om jeg kommer til å kjøpe det derimot vil tiden vise... Blir det som AC2 så tviler jeg på at jeg kommer til å bruke penger på det. Fint å kunne unnskylde seg for å spare penger, er det ikke ? Har uansett en forhåndsbestilling på xbox versjonen, som ble satt før jul xP Haha Viser det seg at spillet faktisk kommer uten alle de der piratkopieringsbeskyttelsesgreiene som ikke funker, så er det fullt mulig at jeg punger ut for det Samme her. Elsker Splinter cell-serien, og har gledet meg til dette, selv med alle de andre gode slippene i det siste, så håper virkelig ikke Ubisoft driter på leggen her, da er blir det lett boikott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå