Vegar Jansen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Vet du egentlig om alle programmene og mulighetene som er innebygd i Windows 7? Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nyttig informasjon dette, men det hjelper meg ikke så mye når jeg ikke vet hvordan jeg f.eks. aktiverer klistermerkene eller finner ressursovervåkning... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Man søker etter notater/klistrelappet eller ressursovervåkning i søkefeltet i startmenyen. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er det mulig å få klistremerkene til alltid ligge på skrivebordet? Det hjelper meg ikke så mye å huske ting hvis jeg må selv huske å skru de på og ta de frem. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Mine ligger alltid på skrivebordet. De kommer automatisk frem når jeg starter pc'en. Har ikke gjort noe som helst spesielt med de, tror jeg hvertfall.. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Dette er jo bare Apple kopier Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Likte faktsik designet på Windows Vista mye bedre enn Windows 7 =( Håper Microsoft kan legge ut en liten nedlasting hvor man kan få Windows Vista design på Windows 7. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Windows Vista ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg