Michael.B Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 på Øverste delen av panelet til 737 i flightsimulator er det en knapp som kalles "Course". Har sett piloter bruker denne ofte, men aldri skjønt hva den brukes til eller hvordan man bruker den. Noen som har svar? Mvh Michael Lenke til kommentar
Scoops Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 på Øverste delen av panelet til 737 i flightsimulator er det en knapp som kalles "Course". Har sett piloter bruker denne ofte, men aldri skjønt hva den brukes til eller hvordan man bruker den. Noen som har svar? Mvh Michael Den brukes til å stille inn kursen på rullebanen du skal lande på. Den er til for assist-systemet i instrumentvinduet ditt, og for å peile inn riktig under ILS-assisterte landinger. Lenke til kommentar
Michael.B Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 nice. vet du hvordan man bruker den? Den brukes til å stille inn kursen på rullebanen du skal lande på. Den er til for assist-systemet i instrumentvinduet ditt, og for å peile inn riktig under ILS-assisterte landinger. Lenke til kommentar
captain-x Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 heii! jeg har problemer med å installere FSX, jeg installerte det når jeg kjøpte det og begynt å spille, men plustelig men jeg fløy, så bare plutselig gikk spillet vekk, uten at jeg hadde trykket ESC eller noen ting som helst. FSX - ikonet var heller ikke på skrivebordet så jeg prøvde å søke etter programet i mitt system men fant det ikke:( Så jeg prøvde å installere på nytt igjen og fikkk to alternativ: 1; Reinstall all program features installed by the previous setup og 2; remove all installed features. Jeg valgte nummer 1 og ventet på at det skulle bli ferdig men verken da fant jeg ikke programet:( noen her som kan hjelpe meg?? hilsen, VELDIG frustrert flyglad gutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå