Zudrani Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har sett litt på dette problemet på nettet ment fant ikke noe jeg skjønnte. Så, er det noen her som har samme problem som meg på Metro 2033 at den bare krasjer i oppstarten? får ikke sett ferdig første video før det krasjer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Du kan jo poste linker til noen av tingene du ikke skjønte her, og se om noen andre skjønner? Er det bare en straight ctd du får, uten feilmeldinger eller noe? Har du forsøkt enkle, men vitale tiltak som å oppdatere lyd/gpu-driver og directx-versjonen spillet bruker? Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 tror jeg har samme problem som de her: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1193715 får bare sånn vanlig Vista crash melding. sånn typisk "... Has stoped working" Jeg lastet ned noe PhysX drivere og prøvde men hjalp ikke noe =| og alt annet av spill jeg har funker med de driverene jeg har nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå