Gå til innhold

Norske Talenter 2010 - The Legend of Zelda Ocarina of Time

Anbefalte innlegg

Må bare nevne en ting som folk flest faktisk enten ikke vet eller glemmer, men det der er ikke den første utstemningen. Vi ble jo faktisk sendt videre da vi fremførte for et annet publikum.

Hehe det er jo greit og få med seg ;)

Endret av Parrallax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg for min del syntes det var horribelt. Det verste er at han spiller ofte feil på Ocarinaen og tonene er helt feil i forhold til gitaren. Dette er bare flaut spør du meg, må nesten være grenser, spesielt når det ikke er bra!

hvis tonene er helt feil i forhold til gitaren, så burde da Richard ha stemt gitaren sin bedre i forhold til ocarinaen. Man får ikke justert tonene på ocarinaen, men går ann å stemme om gitaren.

Dessuten så hørtes det bra ut når vi øvde :-P

Vi har jo ikke akkurat bare spilt uten å faktisk ta det opp og spille tilbake. Har også prøvd oss for venner for opptreden. Og ja, jeg hørte jo opptaket etterpå og skjønnte at det ikke var min beste opptreden. At jeg har gjort det bedre før.

Det er første gang jeg har opptrådt foran et stort publikum med ocarina. Og ja, jeg må innrømme at det føltes litt flaut å skulle spille foran et så stort publikum.

Må bare nevne en ting som folk flest faktisk enten ikke vet eller glemmer, men det der er ikke den første utstemningen. Vi ble jo faktisk sendt videre da vi fremførte for et annet publikum.

Er imponert over at dere tok sjansen og stilte opp for å spille en sang dere muligens skulle ha øvd på litt mer.

Prøvd andre versjoner av ocarina'n? Den du brukte er vel den mest utbredte versjonen, men finner vel de som har muligheten for større variasjon, er mer avanserte og har bedre presisjon ikke minst :p

Endret av Phydeos
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bare hyggelig.

Håper det går bedre neste gang, da. Kan du/dere forresten Song of storms på ocarinaen? =P Digger den melodien

Hehe... Ricky kan svært lite på ocarinaen... og jeg kan ikke så mange Zelda sanger. Nå meldte vi oss jo på for morro skyld. Dessuten har vi jo gjort dette en gang nå, så neste gang får det bli noe annet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...