Gå til innhold

Norske Talenter 2010 - The Legend of Zelda Ocarina of Time

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble kult "spastic" fordi det virket så naturlig. Han ble revet med av musikken sin, det var gøy å se på.

Deg om det. >_>

Jeg har bare aldri assosiert pianospilling med å stå og tilnærmet headbange. Det ser ikke mye naturlig ut til en super-mario melodi spør du meg :)

Men det levnes lite tvil om at han hadde det gøy under fremførelsen og at han ble revet med :D

Lenke til kommentar

Jeg har det bra og tør og være meg selv uten å bry meg om hva andre mener.

Familien min syns jeg er modig som turte å spille foran et så stort publikum.

Og den som sa "Er ikke han en seriemorder, så vet ike jeg", vel da vet ikke den :-P

Og ja, vi tok en sjanse. Vi tok oss tid til å lære oss en ny melodi istedenfor en vi kunne fra før.

Vi tok en sjanse og resultatet ble ikke så bra som vi håpet på. Likevel føler vi oss ikke motløse av den grunn. At vi røk ut såpass tidlig betyr bare at vi har et år på oss å øve til neste gang og forberede oss mye bedre enn vi fikk gjort denne gangen.

Hilsen Andreas

Lenke til kommentar

Ja mange mennesker i salen, spesielt vis du tenker på alle som ser på programmet fra stua. Jeg blir nervøs bare ved å spille piano for 10-20 stykker. :p Derfor jeg spiller for meg selv.

Det er vankeligere enn det ser ut til.

Men allikevel ganske morsomt :lol:

Lenke til kommentar

Vel, for å være helt korrekt, så var det ikke mange som satt i stua og så på oss da vi fremførte, for det var jo ikke live recording :-P

De som satt i stua hjemme så på etterpå. Jeg snakker om de 1000 menneskene som satt i salen og så på oss når vi fremførte. Det er det som er litt nifst... hehe

Lenke til kommentar

Vel, for å være helt korrekt, så var det ikke mange som satt i stua og så på oss da vi fremførte, for det var jo ikke live recording :-P

De som satt i stua hjemme så på etterpå. Jeg snakker om de 1000 menneskene som satt i salen og så på oss når vi fremførte. Det er det som er litt nifst... hehe

Men du vet, du vet at det kommer på tv etterpå. Og tusen mennesker? Pøh! :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg for min del syntes det var horribelt. Det verste er at han spiller ofte feil på Ocarinaen og tonene er helt feil i forhold til gitaren. Dette er bare flaut spør du meg, må nesten være grenser, spesielt når det ikke er bra!

hvis tonene er helt feil i forhold til gitaren, så burde da Richard ha stemt gitaren sin bedre i forhold til ocarinaen. Man får ikke justert tonene på ocarinaen, men går ann å stemme om gitaren.

Dessuten så hørtes det bra ut når vi øvde :-P

Vi har jo ikke akkurat bare spilt uten å faktisk ta det opp og spille tilbake. Har også prøvd oss for venner for opptreden. Og ja, jeg hørte jo opptaket etterpå og skjønnte at det ikke var min beste opptreden. At jeg har gjort det bedre før.

Det er første gang jeg har opptrådt foran et stort publikum med ocarina. Og ja, jeg må innrømme at det føltes litt flaut å skulle spille foran et så stort publikum.

Må bare nevne en ting som folk flest faktisk enten ikke vet eller glemmer, men det der er ikke den første utstemningen. Vi ble jo faktisk sendt videre da vi fremførte for et annet publikum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...