xxTJxx Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 yey, jeg klarte det ^^ Lenke til kommentar
Bunnie Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg kjøpte den av en kollega, mend en var uten abbonnement Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Selv om trådstarter problem vel er løst - synes jeg det er greitt å informere om at jeg lastet ned Android 2.1 og installerte i dag. Med Windows 7 64-bit som OS. Da via NPS versjonen som xxTJxx lenket til og de andre anbefalingene i tråden. Selve oppgraderingen av telefon klikket i første instans, trolig grunnet Trend Micro Internet Security Pro. Men nødoppgraderingen man da får mulighet til funket svært bra. Lenke til kommentar
Speke Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hei :rolleyes: HJELP!! Jeg kjøpte meg samsung GT-17500. Og har det samme problemet med og koble telefonen til dataen. Jeg har lest innleggene her. men skjønner ikke så mye av det har også prøvt å laste ned det ene og det andre. Kan noen hjelpe meg med linker sånn at jeg får lastet ned det jeg trenger for å koble til usb og evt bruke nw PC studio ??? Er det sånn at jeg MÅ bruke new PC studio for å legge over bilder musikk osv ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå