asad Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg skal reinnstallere Windows, tenkte å legge inn XP men så så jeg at SP4 har kommet ut. Hvilket system bør jeg velge da med tanke på stabilitet? Jeg spiller en del, hvertfall i det siste. ( Gothic 2 ). Har dere noe erfaringer? Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Gå for win xp, det er iallefall min personlige mening. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Søk på forumet. Det finnes hundreogørten andre slike poster, så enda en blir litt unødvendig. Når det gjelder XP vs 2000 blir vi aldri enige uansett Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Nei, enige blir vi nok aldri. Jeg har selv èn PC som kjører WXP SP1 Pro, og èn som kjører W2000 Pro SP4 - og jeg må nok si at W2000 oppleves som det mest stabile OS av de to. Det er liksom aldri nøye hva du "herper" til med W2000. Den bare starter på nytt igjen, uten noe mer dilldall...... Helt klart foretrukket av meg.......selv om jeg er happy med WXP også.....:-) Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ingen av delene Windows 2000 med SP3 og DirectX 8.1 fordi - DirectX 9 har feil - SP4 har feil Windows XP er betaversjon for Windows Longhorn! Mye feil og mangler alle steder om du søker litt forumet.. Lurer på om vi skal gå sammen å spleise på en ordbok til Microsoft? så de skriver riktig denne gangen i dialogboksene. ------ Tip! Gå inn i gpedit.msc (WinXP) og velg Brukerkonfigurasjon -> Administrative Maler -> Kontrollpanel -> Skjerm Dobbeltklikk på Passordbeskytt Skjermbeskytter i høyre skjermbilde og velg fanen for informasjon. Hvis denne policyen deaktiveres, passordbeskyttes alle skjermbeskyttere. Hvis du deaktiverer denne policyen, kan ikke passordbeskyttelse angis på noen skjermbeskytter. Lett å forstå hva? Aner meg at riktig er: Hvis denne policyen AKTIVERES, passordbeskyttes alle skjermbeskyttere. Hvis du deaktiverer denne policyen, kan ikke passordbeskyttelse angis på noen skjermbeskytter. For all del ikke slå på treskelverdi for låsing av maskinen! Engelsk versjon av Windows 2000 er eneste som rocker! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Windows XP er betaversjon for Windows Longhorn! kanskje det dummeste jeg har lest her på hw.no forumet på lenge. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Windows XP er betaversjon for Windows Longhorn! kanskje det dummeste jeg har lest her på hw.no forumet på lenge. Det kanskje du som er dum? Det er hvertfall mitt synspunkt på Windows XP! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Windows XP er betaversjon for Windows Longhorn! kanskje det dummeste jeg har lest her på hw.no forumet på lenge. ja enig da må jeg si de brukte jæv** lang tid på en beta versjon og enda lengre på fullversjonen hvor de til og med bytter ut filsystemet fra beta versjonen. er det noe som skurrer hær eller? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 og det verste er at han kaller seg XPUserz Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 og det verste er at han kaller seg XPUserz vet du ikke at det er 1337 å synes at XP er dårlig? Han måtte sikkert bare finne ett balansepunkt mellom og vere xp-bruker og 1337 Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 og det verste er at han kaller seg XPUserz vet du ikke at det er 1337 å synes at XP er dårlig? Han måtte sikkert bare finne ett balansepunkt mellom og vere xp-bruker og 1337 Microsoft sugere Lenke til kommentar
Legion Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 man frasier seg retten til å klage når man velger Windows ...jeg klager lite Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Windows 2000 selvfølgelig. Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 XPUserz: du hadde i hvert fall rett i tolkningen din av skjermbeskytterpassordgreia.. i engelsk windows står det: "If you enable this setting, all screen savers are password protected. If you disable this setting, password protection cannot be set on any screen saver." Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 mn ******, hold dere til topic Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 XPUserz: du hadde i hvert fall rett i tolkningen din av skjermbeskytterpassordgreia..i engelsk windows står det: "If you enable this setting, all screen savers are password protected. If you disable this setting, password protection cannot be set on any screen saver." hmmf... det er mange som syter og klager over Norsk versjon av XP. Tror ikke det er så mye feil i den Engelske varianten? Det er så lite til for at en feil skal oppstå, bare et ; -tegn mindre så fører det til problemer. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 og det verste er at han kaller seg XPUserz vet du ikke at det er 1337 å synes at XP er dårlig? Han måtte sikkert bare finne ett balansepunkt mellom og vere xp-bruker og 1337 Hvis det er 1337 å hate XP så skal jeg love deg at jeg er en av mest 1337 personene som vandrer rundt på forumet her, XP har jeg kun hatt blå skjermer med, det stygge boblete designet (ja jeg veit du kan bytte) og ikke minst all shiten du får med som ikke er godt for noen ting, for min del er winXP et mislykka forsøk på å fortsette med NT kjernen, spesielt home edition, proffesional kan hende, med stor tvil, at kan går ann å ha. Degraderte fra XP til windows 2000 fordi det er utrolig stabilt, det støtter det meste, og da slipper man den, ja husker ikke hva det kalles, men den winex etterligninga til WinXP. som ikke funker en gang. Håper ikke at Windows 2000 går samme vei som win95 og NT4.0 for da må jeg få meg ny windows Noe som jeg ikke har det minste lyst på. uansett, til topic starter; jeg hadde valgt windows 2000 over alt på jord, (hvis vi ser bort ifra red hat 8.0 da :smile: ) Prøver ikke å hisse opp stemningen mellom xp og 2000, men jeg sier det jeg har som oppfatning Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 er ingen fasit.. personlig liker jeg 2k sp4. Men har venner som liker xp. selv har jeg hatt mye ork og pes med xp, så jeg bruker 2k. Er opp til deg om du har lyst og prøve noe nytt, eller gå for det samme gamle.hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg