Gjest medlem-239413 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hei! Cordless Vantage Headsett. Anngående dette headsettet.. jeg har det selv, brukt det lite, men det er bevist at det funker, og det funker fett! bare et problem, åssen i svartebørsen slår en på headsettet igjen?! greia er at jeg har jo brukt det 2-3 ganger, så vet at det egentlig i teorien skal bare holde inne hovedknappen 5 sekunder, lest manualen frem og tilbake, men nå vil den rett og slett ikke slå seg på. batteriet er fulladet. Når jeg har koblet headsettet til ps3-en med usb-kabel, så lyser headsettet oransj. Det står ingenting i manualen om oransje lys. Hadde bare vært så sinnsykt greit om det bare kunne slå seg på på en normal måte. Har jeg gjort noe feil, så kall meg en banditt og send meg til nærmeste sherriff i byn! håper på positivt svar! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Emnetittelen er ikke beskrivende nok Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret. Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen. Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå