Joachim_F Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Joanna Dark leder ukens digitale angrep på fritiden vår. Les hele saken Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 ang lemmings så finnes det en bedre versjon som ble laget av et tysk selskap spillets navn er Lemure http://www.mobygames.com/game/lemure Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Spillmarkedet i Apple's App Store har etter hvert blitt ganske stort. Hva med å inkludere App Store i denne jevnlige artikkelen? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg tror rett og slett det blir for mye, spesielt fordi (som du sier) App Store er så gigantisk. Disse artiklene blir stadig mer tidkrevende å lage, og jeg er egentlig ute etter å finne måter å begrense arbeidet på. Lenke til kommentar
mgj Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg tror rett og slett det blir for mye, spesielt fordi (som du sier) App Store er så gigantisk. Disse artiklene blir stadig mer tidkrevende å lage, og jeg er egentlig ute etter å finne måter å begrense arbeidet på. Begrense? Jeg venter hele uka på disse. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Spillmarkedet i Apple's App Store har etter hvert blitt ganske stort. Hva med å inkludere App Store i denne jevnlige artikkelen? Hvis noen føler kallet og har over snittet gode skriveferdigheter er vi garantert veldig interessert i noen som vil ta for seg spill for iPod og iPhone som hovedfelt. Det krever imidlertid mye jobb og god innsats - som Joachim selv sier så er dette noe som tar mer og mer tid :-) Send en melding til TST om det høres interessant ut! Lenke til kommentar
SpcAce Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tester dere spillene dere skriver om her? Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Sitter og spiller Digital A Love Story, takk for tipset! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Soundtracket til Shatter er seriøst fett. Bastardbarnet til Crystal Castles og Daft Punk. Et av de beste spill-soundtracks jeg noensinne har hørt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Artig å bli nevnt i artikkelen, men enda bedre er det at jeg fikk et nytt tekstspill å kose meg med, skal testes med en gang! Kommer kanskje tilbake med inntrykk senere. Ikke stopp, forresten. Kom gjerne med et tekstspill eller så hver uke, kan aldri få nok av dem. Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 omgomg.. Digital: A Love Story var awesome.. Jeg ble veldig revet med av storyen.. absolutt å anbefale.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå