heimro Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg har valgt meg ut to kandidater av noen eksepsjonelle Lowepro ryggsekker. De er: Photo Trekker AW 11, og den andre er: Dryzone 200. Begge sekkene vanvittig bra utstyrte, begge tåler bra med vann, de koster noe av det samme og er i grunn temmelig like. Men jeg klarer ikke å velge! :-? Så derfor håper jeg noen der ute kan komme med noen tips/erfaringer som kan være til hjelp. Takk :smile: For ytterligere info: Se www.lowepro.com -> backpacks Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg har selv vurdert å kjøpe meg ryggsekk, men det er dessverre utrolig dyrt. Vil bare nevne at Foto-video.no har ryggsekker av merket Tamrac, www.tamrac.com, som også er veldig bra. MLW Lenke til kommentar
heimro Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Hei! Jeg er nemlig så heldig å få ca. 1000 kr i avslag på disse ryggsekkene (jobber i fotobutikk) så det er derfor jeg er interessert i slike dyre modeller. men som sagt er jeg interessert i erfaringer fra fotografer der ute som har testet/vet noe om disse sekkene. Abefallinger ønskes! :woot: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå