Vertile Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Kan ikke tro at ingen har sagt det, jeg har iallefall ikke sett det, men; Might and Magic VI; The Mandate of Heaven Tomba! 2 Vil også se Spyro 1 og 2 Crash Bandicoot 1-3 Rayman (1) Red Alert (1) Goldeneye Og vil ikke akkuratt ha en oppgradering, men ville gjerne se et pokemon spill til PC, der folk kan spille med og mot hverandre i en stor, åpen verden gjennom internett. Jeg tror det hadde blitt stor interesse for det, ettersom pokemon er egentlig et fantastisk strategi-spill, bare at det blir brukt på feil måte. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Tja, Quake 2 faktisk. sikkert siden det var mitt første pc spill ever. Og seff: System shock 2 og NFS III Hot pursuit. Fikk gåsehud første gang jeg så introen, hehe Endret 25. juli 2010 av firberblad Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Captain Claw! Bedre action side-scrolling adventure til pc skal du lete lenge etter! Ikke hørt om det? http://www.youtube.com/watch?v=aENzLIiLqgU 1 Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ocarnia of Time - Trenger jeg si mer? Twilight Princess var ikke akkurat noen grafikkmessig opptur... Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kan ikke si jeg gidder å lese gjennom hele lista for å se om disse er nevnt før,. men siden tittelen er "Hvilke spill ville DU sett i oppgradert versjon?" Så er det disse klassikerene, i ingen spesiell rekkefølge Jazz Jackrabbit Jazz Jackrabbit 2 Star wars Dark Forces og Mysteries of the Sith KOTOR med Old republic grafikk Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ocarnia of Time - Trenger jeg si mer? Twilight Princess var ikke akkurat noen grafikkmessig opptur... Nå er ikke Zelda spillene ment for å være Grafikkmessige oppturer, de skal være i Zelda Stil Lenke til kommentar
Materie Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hmm. Oppgradert versjon av Pokemon gull/sølv er ikke å forakte, og det spiller jeg faktisk for tiden Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ocarnia of Time - Trenger jeg si mer? Twilight Princess var ikke akkurat noen grafikkmessig opptur... Nå er ikke Zelda spillene ment for å være Grafikkmessige oppturer, de skal være i Zelda Stil the whut? Hverken OoT eller Twilight Princess ville tatt skade av høyere oppløsning, skarpere teksturer og mer detaljerte 3D-modeller. Det er ikke slik at art-directorene mente at TP skulle se ut som en brunsvart og utydelig grøt pga. utdadert hardware. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Syntes Twilight Princess ser greit ut nok som det er enda.. også for tidlig for å engang tenke på en remake der. Heller prioritert et av de eldre som var populære som A Link to the Past som jeg ville ha sett egentlig, eller faktisk det aller første til Nes også. Kanskje i mer eller mindre i Skyword sword stil siden jeg faktisk syntes Zelda passer bra i mer tegnefilm aktig grafikk. Og nå kommer det jo uansett liten oppgradering av Ocarina of Time som kommer til 3DS som jeg gleder meg til. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Wii-versjon av Pokémon Red/Blue/Yellow eller FireRed/LeafGreen. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hidden & Dangerous så klart. Hatt det så utrolig morsomt med det spillet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå for tiden koser jeg meg med Super Mario All-Stars. Jeg visste at det var de tre første Super Mario-spillene og SMB2: Lost Levels, men var faktisk ikke klar over at de er i oppdatert versjon. (dvs SNES-versjon). Stort pluss der. Andre spill jeg vil se med oppdatert grafikk er Castlevania: Circle of the moon / Harmony of Dissonance / Aria of Sorrow, Metroid, Metroid 2, Super Metroid, Dragon Quest/Warrior 1 og 2, (Quest i Japan, Warrior i USA), Final Fantasy V og Doom. Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Syndicate Wars =) Skulle også foreslå The Dig, men det er lekkert allerede som det er =) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå for tiden koser jeg meg med Super Mario All-Stars. Jeg visste at det var de tre første Super Mario-spillene og SMB2: Lost Levels, men var faktisk ikke klar over at de er i oppdatert versjon. (dvs SNES-versjon). Stort pluss der. For meg er det et lite minus. Vil ha de gode gamle Mario-spillene uten oppdatert grafikk. Men kommer til å kose meg med dem uansett. Det er jo nostalgi på høyt nivå uansett om de har oppdatert grafikk eller ei. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvilken versjon av Mario-spillene er på Virtual Console? Lenke til kommentar
streken87 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vigelante 8 War of the monsters Ellers enig i de fleste titlene som allerede er nevnt. Selv om det kansje er konsoll som legges vekt på her, kan jeg ikke unngå å nevne Freelancer til pc. En oppgradering av grafikk, men ellers originalt. En to'er er heller ikke å forakte, selv om Microsoft skrinla prosjektet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvilken versjon av Mario-spillene er på Virtual Console? 1, 2, 3, World og 64, i alle fall. Yoshi's Island er vel der også, mener jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvilken versjon av Mario-spillene er på Virtual Console? Du har jo forsåvidt et godt poeng der, men skulle sett at de i det minste kunne inkludert spillene uten oppdatert grafikk også i samlingen. Det hadde jo ikke vært noe stress for Nintendo i det hele tatt. Jeg har bestilt Super Mario All Stars 25th Anniversary, men slik det er nå må jeg jo kjøpe det fra VC i tillegg om jeg vil ha med den gamle grafikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå