Razorlight Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Nå har ikke jeg mange år på baken, men NFS: Underground 2 og de første Age of Empires-spillene kunne jeg gjerne tenke meg oppgradert. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Kunne tenke meg å se gode gamle Enigma Force fra C64 i nyversjon. Hadde blitt moro med 4-player coop der. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Driver å runder Might and Magic 7 for ente gang. En remake hadde ikke vært feil (selvom det holder seg jævlig bra). Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 FF7,Gt 1-2,Road racer 3d,fighting force serien FF8 og FF9 i hd også Lenke til kommentar
Gigahertz Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Silent Hill 1-2 og Resident Evil 1-3 samt mange eldre 'ordentlige' grøssespill. Endret 22. juli 2012 av Gigahertz Lenke til kommentar
Santar Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Så mange Kingdom Hearts spill de klarer å presse inn i en samling, final mix versjoner hvor det finnes. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Minnes å ha spilt Conflict: Global Storm som en gærning for noen år siden. Husker at det var morsomt, spesielt sammen med venner. Jeg hadde ikke hatt noe mot å få en HD-relansering av det spillet. Og som andre her hadde det vært morsomt med en oppdatert versjon av GTA: San Andreas. Lenke til kommentar
Con Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Resident Evil 1-3, Tony Hawk 1 og 2, SSX (det første), Gran Turismo 2 og NFS Undergroud! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Need for Speed: Underground 2 og DRIV3R. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Ville gitt en nyre for en trofast remake av Interstate 76. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Metroid Prime-trilogien Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ocarina of time og Skyward Sword i HD (trenger ikke å bli gjort annet med grafikken enn å gjøre slik at ting ikke ser ut som massive pixelklumper når man står litt for nærme) Super Castlevania IV i HD. Men uten å gjøre noe som helst med musikken Sist men ikke minst - Battle Toads & Double Dragon i HD! Jaaa! <3<3<3 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Som jeg vel skrev forrige gang jeg deltok i denne tråden, så er jeg generelt ikke noen stor fan av remakes. Etter å ha spilt gjennom de første seks Kings Quest-spillene har jeg dog endret noe mening, så mitt svar blir følgende: Alle Sierra-spillene gitt ut på nytt, og med endret gameplay slik at man ikke kan gå forbi key items og slik gjøre saven din umulig å fullføre! Ellers hadde det jo vært gøy med nyutgivelser av spill det ikke er så lett å få tak i, Panzer Dragon Saga, Suikoden 2, Terranigma osv. Dessuten vil jeg gjerne ha nyversjoner (og oversettelser!) av spill som Seiken Densetsu 3, Live a Live, Bahamut Lagoon og mye mer! Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Myrgh send oss SILENT HILL 4 til 360 please Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Enten en reboot, eller HD remake av State of Emergency. Et veldig teit spill, men allikevel et spill jeg koste meg mye med. Husker det var rundt tiden jeg satt å så på Fastlane på TVNorge og Fast & Furious hadde fått en oppfølger og sånt. Det var morsomme tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå