Psykake Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det som fulgte med når jeg kjøpte boksen ble kjapt spist opp av hunden. Så jeg har aldri tatt bryet med å skaffe et nytt da jeg kun har kjørt solo på cod4 DM og ikke så behovet for et headsett. Før nå. I battlefield BC 2 MÅ jeg ha et headset. Nytter ikke å spille uten da det blir som at en blind skal begynne å spille fotball. Så det jeg lurer på (før jeg bruker penger) er om original headsettet er noe tess? Om jeg greit hører hva andre sier og om de hører meg. På forhånd takk Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det koster vel neppe mere enn 50kr for et slikt headset, så hvis man må ha det så er det vel bare å kjøpe. Lydkvaliteten er vel grei nok. man hører hva de andre folka sier, synd det ikke er et filter som tar bort amerikanske møkkaunger. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Fungerer vel helt greit, brukte den ganske lenge selv helt til jeg skaffet meg Turtlebeach X41. Nå synes jeg det er litt vanskligere å gå tilbake for sammenlignet med X41 så er Stemme volumet litt lavt. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Takk for svar. Skulle helst hatt et headsett i helgen, så lurte i bunn og grunn på om det er verdt å kjøpe. Eller om noen har forslag til utsalgssteder i Oslo med tanke på bedre headsett som passer til xbox. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Microsoft sitt offisielle trådløse headset fungerer veldig bra vil jeg si. Bruker det selv med BC2 for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå