VEH_InnleggNO Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Snowblind jobber med et nytt actionrollespill basert på Ringenes Herre. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Forventningene er lave, men vi får se. Kanskje de overrasker. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 tja, må testes når det kommer ut, men har ikke store forventinger. White Council er noe som burde ha blitt fullført! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Enig med deg, amir90. White council kunne blitt bra. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Har ikke store forventninger, men om alt klaffer kan det bli veldig bra, uten tvil. Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Klarer ikke å ha lave forventninger til noe som involverer Ringenes Herre . Ser veldig fram til mer info om dette spillet. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tror Lotr: War in the North kan bli bra. Baldur's Gate: Dark Alliance serien var jo en kanon bra spill som jeg brukte mye tid når jeg var liten. De detaljene og fysikken var jo konge på den tiden. Og storyen var bra den også. Vet ikke da om Aragorn's Quest, but you never know. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Hadde vært mer interessert hvis dette "actionrollespillet" hadde sett ut til å bli noe ElderScrolls/Mount&Blade-aktig istedet for noe Diablo/Torchlight-aktig.. Endret 19. mars 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nå bør dei komme med et nytt strategi spill ijen.. Heksekongen begynner å bli litt gammelt til LAN Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Dette kan bli bra, som Orrie har jeg også hatt mange timers fantastisk underholdning med Dark Alliance, savnet en god replacement på konsoll, men tar ingenting for gitt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Et open-world RPG ala TES-serien satt i Ringenes Herre-universet hadde jo uten tvil blitt en braksuksess, så litt pussig at det ikke er blitt gjort enda. Dette stiller jeg meg mer skeptisk til. Endret 20. mars 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Utifra traileren ser det dessverre ut som om det blir nok et spill i rekken av de som har prøvd å tjene penger både på LOTR navnet og på actionsjangeren. Hvorfor er det så pokkers vanskelig for utviklere og skjønne at LOTR sin bakgrunn er nyttig til så mye, mye mer enn bare action/eventyrspill? Et rollespill med bøkenes kunnskap og filmenes visuelle stil ville jo hatt all tyngden en kan drømme om. Bare tenk på alle detaljene som finnes ikke bare i selve LOTR bøkene, men også i Silmarillion, the Childre of Hurin osv. Er for dumt at alt dette stadig blir redusert til "here be bad guys. Go be saving us". Edit: Tolkien lagde egne språk til de forskjellige rasene for fucks sake! Hva mer kan man be om når man skal designe dungeons til rollespill? Det er jo slikt man kan lage minipuzzles som virkelig fester seg i hjernebarken av. Eksempel: The gates of Moria og gåten man må besvare for å komme inn. Med litt fokus på historien kan man bruke grunnstoffet til så mye mer enn bare hack & slash at jeg nesten blir kvalm av å tenke på at ingen faktisk tar det steget og lager det spillet vi alle vil ha. Endret 20. mars 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Utifra traileren ser det dessverre ut som om det blir nok et spill i rekken av de som har prøvd å tjene penger både på LOTR navnet og på actionsjangeren. Hvorfor er det så pokkers vanskelig for utviklere og skjønne at LOTR sin bakgrunn er nyttig til så mye, mye mer enn bare action/eventyrspill? Et rollespill med bøkenes kunnskap og filmenes visuelle stil ville jo hatt all tyngden en kan drømme om. Bare tenk på alle detaljene som finnes ikke bare i selve LOTR bøkene, men også i Silmarillion, the Childre of Hurin osv. Er for dumt at alt dette stadig blir redusert til "here be bad guys. Go be saving us". Edit: Tolkien lagde egne språk til de forskjellige rasene for fucks sake! Hva mer kan man be om når man skal designe dungeons til rollespill? Det er jo slikt man kan lage minipuzzles som virkelig fester seg i hjernebarken av. Eksempel: The gates of Moria og gåten man må besvare for å komme inn. Med litt fokus på historien kan man bruke grunnstoffet til så mye mer enn bare hack & slash at jeg nesten blir kvalm av å tenke på at ingen faktisk tar det steget og lager det spillet vi alle vil ha. Fullstendig enig. The White Council hadde jo et potensiale, helt til det ble kansellert. Ble vel for bra (dvs for dyrt for pengegriske EA) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå