VEH_InnleggNO Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Fansen må smøre seg med litt ekstra tålmodighet. Les hele saken Lenke til kommentar
Muddy_InnleggNO Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) I følge R* selv på Facebook gjaldt denne endringen seg om å endre noe av in-game radiostasjoner, tv pg Internett innhold. Kanskje greit å få med? Kilde: http://turl.no/8hz Endret 19. mars 2010 av Muddy Lenke til kommentar
flashback Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Æsj. Og jeg som til og med hadde markert av datoen i iCal. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Virker nå veldig rart at Sony Europe har problemer med noe av innholdet. Microsoft lot seg tydeligvis ikke affisere overhodet. Lurer virkelig på hva som blir sensurert vekk. Endret 19. mars 2010 av Santar Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hører jeg sensurering? Da kjøper jeg nok Xbox-versjonen. Er klar over at den er ute for lenge siden, ja Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Fansen sitter allerede og spiller utvidelsespakkene. Lenke til kommentar
knutae Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 GTA-spillene foregår jo helt klart i (en parodi på) USA, så virker rart at noe skal endres for den europeiske utgaven. Kanskje det er innhold i de lokaliserte utgavene som endres? Menmen, skal nok spilles uansett. Lenke til kommentar
HoodooOperator Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 To uker er ikke så galt. har jo egentlig venta på dette helt siden de ble sluppet til xbox-en, så at de i det hele tatt kommer til ps3-folket gjør at den ekstra ventinga tåles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå