VEH_InnleggNO Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Livet i det gamle Vesten. Se filmen nå Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Oh man, disse kara har virkelig lagt inn noen arbeidstimer i de hestene. Så latterlig bra ut der musklene beveget seg mellom trav og galopp, for ikke å snakke om selve bevegelsene. Ellers ble jeg gledelig overasket over jaktingen. Kult å se at man får en litt annen valuta enn random myntenhet. Endret 18. mars 2010 av Lakus Lenke til kommentar
StiGwOw Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Aldri vært noen fan av western spill, men dette her er bare å se frem til! Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Fett! Men lurer på en ting.. i videoen sier de at det er raskere å reise med stage coach enn vanlig hest? Ville tro det var raskere omvendt... Mulig det er spillets svar på taxi i GTA der man kan "skippe" til dit man skal. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ja, "stage coach"-reise er Red Dead Redemptions svar på hurtigreise. Det betyr at man som i spill som The Elder Scrolls: Oblivion kan reise direkte til ulike steder man har besøkt om man ønsker. Dette spillet har likevel så mye som foregår i kulissene at det virker som om det er flere grunner til å ri rundt på egen hånd. Lenke til kommentar
th assasin Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 jeg rett og slett elsker store åpne spillverdener som far cry2 og fallout3 men dette ser ut til ta kaka. verdenen ser så realistisk ut og endelig et spill hvor dyra ikke bare er til pynt som i fra cry2 men faktisk har en mening dette blir definitivt en slagger ut i fra hva jeg har sett og hestene er de mest realistiske hestene jeg har sett på spill gleder meg veldig til det kommer ut Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Dette var imponerende! :o Men kommer det ikke på pc? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ingen PC-versjon er annonsert enn så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå