mhm._InnleggNO Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Vet ikke helt hva det heter, men snakker altså om den boksen man skriver innlegg i. Min ser sånn her ut; Den ene "greia" har kommet seg på midten av en eller annen grunn. Jeg kan skrive der den er, men ser ikke hva jeg skriver. Beklager dårlig språk, men er veldig dårlig på hva slike ting heter. Endret 18. mars 2010 av mhm. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Hvilken nettleser bruker du? Jeg bruker Internet Explorer. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Oppe ved adresselinjen er det en knapp som heter "kompabilitetsvisning". Slå av den. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Oppe ved adresselinjen er det en knapp som heter "kompabilitetsvisning". Slå av den. Den finner jeg ikke er jeg redd. Du hadde ikke orket å ta deg bryet med å ta en liten screenshot? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Dette gjelder kun hvis du har Internet Explorer 8, hvis du har IE 7 må du rett og slett oppgradere til IE 8 Edit: Oisann, forhåndsvisningen ble litt rar. Du kan klikke på det for å få det i riktig størrelse Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Dette gjelder kun hvis du har Internet Explorer 8, hvis du har IE 7 må du rett og slett oppgradere til IE 8 Edit: Oisann, forhåndsvisningen ble litt rar. Du kan klikke på det for å få det i riktig størrelse Åja. Var nok derfor jeg ikke fant den. Men da løste det seg Hjertelig takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg