VEH_InnleggNO Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det femte spillet i serien kommer snart. Les hele saken Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Gleder meg. Har stor tro på at det blir bedre enn det 358/2 Days var. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hvordan er PSP-spillene i forhold til KH og KH2? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Dette er det første til PSP. Det er ett til DS og ett til GBA. Ingen av disse er vært på nivå med KH1 og 2, men verdt å få med seg hvis du er fan av serien. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har bare spilt KH1, men det var veldig interessant, så jeg vil se nærmere på resten av serien. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Eneren er best, med unntak av kameraet, som er bedre i 2. Ellers kjører toeren altfor hardt på med en unødvendig komplisert historie som hadde hørt mer hjemme i et FF enn et uhøytidelig Disney møter Square-spill, og det var den visdommen som gikk tapt etter eneren. Men KH2 er fortsatt bra og jeg ville ikke gått glipp av den hvis jeg likte KH1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå