Gå til innhold

Bad Company 2

Dimnar

Anbefalte innlegg

Hallois godtfolk. Har litt problemer med Bad Company 2 online. Får av og til connection lost to server når jeg spiller online. Det kan ta alt fra 5 te 20 min før dette skjer. Er dette et vanlig problem på ps3'n eller er det bare jeg som sliter med det? Prøvte å lete etter noe info på det offiselle bc:2 forumet men fant fint lite. Har Nat type 2 og har ellers ikke slitt med å spille online med andre spill på ps3'n...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hallois godtfolk. Har litt problemer med Bad Company 2 online. Får av og til connection lost to server når jeg spiller online. Det kan ta alt fra 5 te 20 min før dette skjer. Er dette et vanlig problem på ps3'n eller er det bare jeg som sliter med det? Prøvte å lete etter noe info på det offiselle bc:2 forumet men fant fint lite. Har Nat type 2 og har ellers ikke slitt med å spille online med andre spill på ps3'n...

Kan jeg spørre ka du gjorde for noe i routeren for at du ikke lengre får connection lost ? Bare lurer for har opplevd det samme noen ganger nå...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Poster bare i denne her jeg!

Dreiv å cruisa rundt i en heli her endag, høvla noen stakkarer, til en eller nanen balle ble lei, hoppa inn i en AA, og fyrte løs, han hadde aldri nubbe sjangs til å ta meg, siden jeg plutselig tok en 360 og dura nedi bakken.

slik har det vært mange ganger, spesielt ille med den nye minigun AA saken der, blir jeg skutt så har jeg ikke sjangs i det hele tatt til å fly.

istedenfor å bare skade deg så spinner den helikopteret bare rundt fort som f...

Burde jo ikke være slik?

Lenke til kommentar

Burde absolutt være slik jo. Helikopteret er sinnsykt effektivt og om det ikke hadde vært noen gode anti-luftskyts på banene hadde det dominert hver runde. Du som helikopterpilot må lære deg å følge med på de forskjellige faresonene på kartene. Det er slikt som skiller pilotene fra de som er født med vinger.

Lenke til kommentar

Burde absolutt være slik jo. Helikopteret er sinnsykt effektivt og om det ikke hadde vært noen gode anti-luftskyts på banene hadde det dominert hver runde. Du som helikopterpilot må lære deg å følge med på de forskjellige faresonene på kartene. Det er slikt som skiller pilotene fra de som er født med vinger.

Jo selvfølgelig burde jo det være antiskyts, er ikke det jeg mener, er bare når jeg blir truffet at jeg ikke har mulighet til å kontrollere helikopteret siden jeg spinner ut av kontroll, normalt sett så burde jeg jo bare bli truffet å tilslutt sprengt, nå så blir jeg spinnet ut av kontroll og deiset i bakken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...