mcgroven Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Antiheltenes comeback har fått en bekreftet slippdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Bare husk å være forsiktig med hvilken karakter dere gir det, når dere skal anmelde det. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Vel, gikk helt greit sist. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Syntes det første spillet var meget bra jeg, enest problemet jeg har er at jeg ikke greier å få det til å funke på min pc nå for tiden Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Får håpe IO er like lærevillige som Ubisoft, så blir kanskje K&L2 et like stort hopp framover som AC2 var i forhold til AC1. Første K&L hadde masse potensiale - det skortet bare litt på utførelsen, pluss at det hele var over litt fort. Likevel synes jeg det fikk mye ufortjent pepper fra de fleste anmeldere. Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Gleder meg til å teste det. Kult at de prøver nye ting grafisk / stilmessig. Men, spørsmålet mitt er: Hvor blir det egentlig av Hitman 5? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Spørs om ikke IO er et såpass lite studio at de bare kan fokusere på en, toppen to skikkelige titler samtidig. Mini Ninjas er nettopp ute av dørene, og K&L2 er underveis - det er jo mulig at de siden Mini Ninjas har begynt å rote med et nytt Hitman-spill, men jeg har for lengst gått til innkjøp av en stor tube tålmodighet. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Sjelden har jeg sitti igjen med like mye ambivalens til et spill som K&L:DM, historien, intensiteten og til tider gameplayet var jo faktisk vanvittig bra (og det er vel her, uten å ha spilt alt for mye Hitman, IO pleier å gjøre det veldig sterkt), men så kommer AIen, kameravinkelen og en haug med bugs og ødelegger hele festen. De skal jo ha kred for å ha laget et spill som til tross for alvorlige ankepunkter får meg til å tvinge meg igjennom likevel. (Uten sammenlikning forøvrig mye den samme følelsen jeg får ved å spille meg igjennom Mercenaries 2 i disse dager.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå