deathcoN Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg kjøpte akkurat Battlefield Bad Company 2 via Steam. Jeg opprettet en EA account, la inn serialen, og nå kan jeg ikke logge inn. Hver gang jeg prøver å logge inn (in-game), så spør spillet bare etter den serialen jeg la inn. Når jeg prøver å legge den inn på nytt, så får jeg bare tilbake at den allerede er i bruk. Noe jeg kan gjøre med det, annet enn å ringe og krangle med EA? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg kjøpte akkurat Battlefield Bad Company 2 via Steam. Jeg opprettet en EA account, la inn serialen, og nå kan jeg ikke logge inn. Hver gang jeg prøver å logge inn (in-game), så spør spillet bare etter den serialen jeg la inn. Når jeg prøver å legge den inn på nytt, så får jeg bare tilbake at den allerede er i bruk. Noe jeg kan gjøre med det, annet enn å ringe og krangle med EA? Har du prøvd å kontakte STEAM? Mulig de kan hjelpe, men dette høres ut som en små kjedelig sak. Lenke til kommentar
deathcoN Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Har du prøvd å kontakte STEAM? Mulig de kan hjelpe, men dette høres ut som en små kjedelig sak. Det går jo an å prøve. Jeg gjør mer eller mindre alt for at det skal funke online. Er stuck med singleplayer, og det blir ganske kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
deathcoN Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Har nå kontaktet både EA og Valve. EA sa jeg skulle preke med Valve. Hva i helvete er det som foregår her? Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Jaja deathcon, for meg er det motsatt, spillet kræsjer om jeg prøver å gjenoppta campaign. Endret 22. mars 2010 av Predicted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå