Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 registration fail

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte akkurat Battlefield Bad Company 2 via Steam. Jeg opprettet en EA account, la inn serialen, og nå kan jeg ikke logge inn. Hver gang jeg prøver å logge inn (in-game), så spør spillet bare etter den serialen jeg la inn. Når jeg prøver å legge den inn på nytt, så får jeg bare tilbake at den allerede er i bruk. Noe jeg kan gjøre med det, annet enn å ringe og krangle med EA?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte akkurat Battlefield Bad Company 2 via Steam. Jeg opprettet en EA account, la inn serialen, og nå kan jeg ikke logge inn. Hver gang jeg prøver å logge inn (in-game), så spør spillet bare etter den serialen jeg la inn. Når jeg prøver å legge den inn på nytt, så får jeg bare tilbake at den allerede er i bruk. Noe jeg kan gjøre med det, annet enn å ringe og krangle med EA?

Har du prøvd å kontakte STEAM? Mulig de kan hjelpe, men dette høres ut som en små kjedelig sak.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å kontakte STEAM? Mulig de kan hjelpe, men dette høres ut som en små kjedelig sak.

Det går jo an å prøve. Jeg gjør mer eller mindre alt for at det skal funke online. Er stuck med singleplayer, og det blir ganske kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...