zulo Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 hallo litt off topic her,men...bare for morroskyld.. fredag begynte vi å male inne i huset, det lukter ganske dårlig, og llørdag våknet jeg med ekstrem magesjau..men det gikk over i løpet av dagen..i dag våknet mamma opp med det samme. Jeg sier til hu at det kan være pga malinga inne her..siden det lukter må det jo være noen gasser som kan være litt uhumske???? hun sier at det er umulig ( "hvis du spiser maling kan du få magesjau" sa hu da..så jeg måtte bare vedde med hu om dette. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Det er veldig viktig å ha skikkelig luftning hvis du maler inne, og kanskje ansiktsmaske. Hvertfall hvis det er oljemaling Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 hallolitt off topic her,men...bare for morroskyld.. DETTE er offtopic; Hva kan være offtopic i "Annet" og "Søppel"? Don't worry - be happy! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 tja maling dunster kan vel føre til generell kvalme og hodepine, og/eller litt "marihuana tilstander"? magesjau er vel ikke utenkelig etter en natt med maling dunster... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Ta deg en dusj. Gassene sitter faktisk i håret, så vask det godt, og se om det blir bedre. Men magesjau høres rart ut! Har aldri hørt det gikk så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå