mcgroven Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Siste del i trilogien fra Epic vises muligens i sommer. Les hele saken Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg tror vi får se Gears 3 i 2011 av de samme grunnene som nevnt i artikkelen, men jeg synes den påståtte releasedatoen virket litt shady. Begge de to forrige spillene har blitt sluppet i November, men om det "bare" er for å gi Halo Reach og Natal spillerom mot jul så gir det jo litt mening. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 når kommer gears filmen egentlig? Kan det tenkes at lansering vil skje i samme tid som filmen for å gi synergieffekter? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg trodde de sa de skulle vente med å lage Gears 3 til neste generasjons konsoller! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ja jeg trodde også det :s Det har de ihvertfall sagt! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Project Natal er da ikke en konsoll Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Historiemodusen og horde i Gears 2 var herlig. Jeg ser virkelig frem til å dra på nye eventyr med Marcus og Dom. Jeg trodde de sa de skulle vente med å lage Gears 3 til neste generasjons konsoller! Ja jeg trodde også det :s Det har de ihvertfall sagt! Det var en misforståelse. Michael Capps snakket om Unreal Engine 4. Link Lenke til kommentar
LMH Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Håper det er noko i desse ryktene, gears2 var ein herleg skytefest! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ett helt år til ja, har god tid til å kose oss i hjel med Gears2 da.;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå