voidDraw() Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hei Prøver for tiden å linke EA kontoen til Gamertagen. Jeg trykte på linken som vist på veteran.battlefield.com. Men den halvdårlige engelsken gjør meg usikker på hva egentlig skal gjøre. Å skrive inn gamertagen som vist i denne linken har jeg ikke fått til. Jeg får da bare en feilmelding. mvh MB Edit: Slurvefiel. Endret 16. mars 2010 av M4rius Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hele veterans sida er defekt for øyeblikket, så det er bare å vente til den fungerer skikkelig igjen... Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Om du ikke får det til når det "fungerer" igjen så gå rett til chatten på supportsidene. Jeg sendte de en mail angående mine problemer med den, men det skjedde ikke noe. 20 minutter på chatten med en eller annen guru fikset biffen. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Daså. Står jo at veteran.battlefield.com er nede, men kjønner ikke helt hvorfor de i det hele tatt sender oss videre da. Skal se om jeg finner denne chatten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå