Gå til innhold

BFBC2 Feil

Anbefalte innlegg

Har hatt en del problemer med de fleste Battlefield spill, tror det er linja jeg har som ikke vil samarbeide med BF. Uansett så kjøpte jeg BFBC2 i går, å fikk ikke online for mer en 5 minutter ca. Fikk da en error som sa : Connection to EA online failed. Når jeg skulle prøve å få spillt litt i dag, kommer jeg ikke en gang inn på spillet. Får en error som sier: Kan ikke skrive lisensdata, kontakt kundestøtte for mer informasjon.

Please hjelp meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å slå av antivirus og se om det funker, hvis ikke, hva slags nett-oppsett har du? Nettet går igjennom en ruter? Prøv å kjør spillet med direkte nettkabel fra uttak til pc uten noen mellomledd. Hvis det går bedre da, så må du nok åpne noen porter. I min gamle leilighet nektet routeren min å samarbeide med EA spill. Der jeg bor nå fungerer de som fjell. En kompis av meg hadde problemer med at spillet quitta med en gang han åpnet det, løsningen var å deaktivere antiviruset.

Den lisensdatagreia høres derimot litt mer jævlig ut(men en kjapp reinstall fikser sikkert problemet)

Håper det hjelper :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...