EskimoBob Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ser at ingen her har nevt komputer for alle! Fant forresten en annonse på qxl så kanskje kan være verdt en kikk. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=7258496 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ser at ingen her har nevt komputer for alle! et blad som har skrivefeil i navnet sitt? nei takk. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 PC Plus kommer du ikke til å angre på, DVD platene der blir arkivert - ikke minst fordi du har Linux og alt du trenger av programvare på disse. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hvilken parfyme lukter best? Lacoste Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ser at ingen her har nevt komputer for alle! et blad som har skrivefeil i navnet sitt? nei takk. Er det ikke innholdet som teller da? :wink: Edit: Det e et slid å måtte oversetta te bokmål. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Det er bare og lese på hardware.no gratis og alle nyheter kommer først på intenett ganske enig... Pc world ringte meg: "Hei, er du interessert i PC World, et blad som dekker masse av hardware og software?" Meg: "Nei takk, har www.hw.no" Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ser at ingen her har nevt komputer for alle! ...og det er nok ikke tilfeldig. Selv abonnerer jeg ikke på noen magasiner, men kjøper PCWorld. Passer midt i blinken for en herremann over 30...dette bladet går litt forbi "fjortis-stoffet" og tar for seg både hardware og software, samt trender o.l. Det betyr vel ikke at det er dårlig lesestoff for en tenåring, det er både god underholdning og lærerikt samtidig. Og av å til finner jeg et nyttig tips på tips-sidene langt bak i bladet... PC-pro er også helt greit, men litt for ungdommelig profil for meg. Det er faktisk ikke så veldig spennende med test av de siste bærbare mp3-spillerene, synes jeg. Og som en nevnte her, det kommer ut alt for sjeldent. Og da har jeg lest nyhetene på HW.no for 2 måneder siden når jeg leser bladet. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hvilken parfyme lukter best? Lacoste Feil JOOP! er best, men den koster i overkant av 700 for en liten flaske - men som sagt, den liker damene best Lenke til kommentar
Stream Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 leeeenge siden jeg kjøpte noe datablad....men jeg pleide å kjøpe PC Format...(og før det, Amiga Format)....bra, men dyrt blad... kjøpte også en del Dr.Dobbs Journal....men det er om programmering da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå