Puro Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Noen som har noe info på hva som kan komme på 360'n i tiden som kommer? Prøvde å google litt bare for å sjekke, men finner ingenting. Enten er det ingenting eller så bare finner jeg det ikke. Endret 16. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 De har pratet om House Party eller hva det heter. Altså et 3D rom med alle arcade spill osv.. Støtte for Natal muligens. Tror ikke det kommer noe mer spennendes.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har hørt en god del om at Hulu kommer til Xboxen, så de venter sikkert til de har en avtale i boks. Neppe noe vi får dra nytte av, though. Blir ikke kjempeoverrasket om de tar en overhaling/oppdatering av Live enten i forbindelse med når den originale Live-tjenesten blir deaktivert eller når Halo: Reach betaen kommer. Har ikke hørt noe om nye funksjoner, men gjetter på muligheten til å ha flere venner først og fremst. Nettleser har de vel tidligere utelukket. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Ja riktig, når du nevner det House party greiene så minnes jeg å ha lest noe om det, virka faktisk ikke så helt dumt. Hulu, om jeg ikke tar feil så er det en slags type Youtube? I så fall, gøy om det kommer. Håper de styrer unna browser ja, jeg vet de har sagt nei til det pga hacking-muligheter, men kan jo aldri si aldri om de utviklerne heller. Overhaling av Live hadde vært noe nå, etter at de har sluttet å vidreføre Live til Xbox classic. Hulu? Hula? :o Endret 16. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) House Party? Dere mener ikke Game Room som kommer som siste delen av Block Party neste uke? En virtuell arcade hvor man kan spille arcadespill(-XBL)? Giantbomb.com har en hel side med info og videoer Endret 17. mars 2010 av PaulKemp Lenke til kommentar
frowen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det eneste jeg trenger er at de gjør dashboarden raskere. Grusomt å lese meldinger mens man spiller for eksempel... Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 +1. Grusomt å rekke og joine et game på mw2 med game invite før lobbyen blir full... :rolleyes: Lenke til kommentar
Puro Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) House Party? Dere mener ikke Game Room som kommer som siste delen av Block Party neste uke? En virtuell arcade hvor man kan spille arcadespill(-XBL)? Riktig, var dette jeg mente såklart. Bra jeg ikke husker navn så lett. En litt raskere dashboard hadde gjort seg, ikke at jeg klager men.>: Endret 17. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Microsoft has a patent pending with the U.S. Patent & Trademark Office for an automated system that would allow players to download DLC or downloadable games if they're sent an invite by a friend who already owns that content. Link Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 http://www.joystiq.com/2010/03/18/xbox-360-gaining-usb-storage-support-in-2010-update/ Da kan man ha 2 usb pinner på 16gb hver. Ikke så utrolig bra, men en begynnelse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det kan jo faktisk fyre opp noen gnister rundt ryktene om en tynnere Xbox 360. Med færre porter trenger innmaten litt mindre plass, om enn så lite. Uansett betyr det jo at de vil fjerne Memory Unit inngangen på sine nyere produserte maskiner, noe som igjen betyr iallefall en liten designendring. Uansett latterlig deilig at jeg nå kan ta med meg alt av savegames jeg har til en kamerat eller på hytta uten å måtte kjøpe en latterlig overpriset minnepenn fra Microsoft eller ta med meg hele harddisken. Synes de dog kunne gått hele veien og latt folk bruke 32GB minnepenner, men det blir vel litt vel direkte konkurranse med harddiskene til Microsoft. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det hadde vært glimrende! Regner med solide mengder kryptering, men det er egentlig helt OK. Å laste savegames på et par megabyte er vel raskere med en minnepinne enn fra harddisken (er vel nesten bare snakk om accesstid) samt veldig mye enklere å ha med seg. Hvis det blir tilfelle blir jeg en happy panda. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Ja, med en rask minnepinne vil kanskje "saves" lastes raskere spesiellt med tanke på meg som må laste inn "saven" 200 ganger for å løpe 100meter i et spill. Endret 18. mars 2010 av 530xd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hvor lange er egentlig lastetidene for saves i utgangspunktet? Skal være noen rimelig massive lagringsfiler for at det skal merkes mye til. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Varierer vel fra spill til spill. De kan bli ganske store i Bioshock 2, titalls megabyte, men kan også være på kun noen hundre KB. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Tynnere box, minnepinner, fjerning av minneport, what? :o Har fått med meg at det kanskje kanskje er en tynnere box på gang, men fjerning av minneporter, det har jeg liten tro kommer til å skje, MS vil fortsatt tjene cash på sine memorysticks. Leste det nå, endelig kan jeg bruke back-up HD'n min til noe annet en bare backup, se på film hadde vært herlig siden Windows7 er kranglete og ikke lar meg dele den 'vanlige' veien. :> Endret 20. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Leste en plass at det er snakk om en tynnere xbox uten hardisk fra microsoft. Man må bruke ekstern hardisker. Lov å håpe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Lol. En liten konsoll med ekstern HD DVD spiller, ekstern harddisk og ekstern strømforsyning? Veldig så ekstern 360 skulle vøre da ^_^ Lenke til kommentar
Puro Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Tviler på at de lager en 'ny' box uten HD-DVD intern, blir for dumt å ha 2 avspillere på 1 maskin, det skjønner MS. Uansett så skal det bli herlig å kunne spille av filmer fra ekstern disk, veldig herlig! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Kommer det en ny Xbox blir det garantert uten HD DVD. Formatet er dødt; det er ingen grunn til å prøve å pushe det mer. Om de ønsker å legge ved Blu-Ray for å betale Sony royalties og å gi anledning til å se blåstrålefilmer er også veldig lite sannsynlig. Blir nok DVD og nettbasert ut denne generasjonen for MS' del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå