Gå til innhold

Nå kommer HTC Legend, Desire og HD Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hittil hørt at jeg MÅ ha en touch-mobil med windows for sync mot exchange. Kan det stemme at jeg kan satse på Desire og android og likevel kunne synce mot exchange?

 

Jeg er i markedet for touch og har til i dag vært nær et kjøp av HD2. Men det er kanskje lurt å vente et par, tre uker på Desire!??

HTC Desire har full støtte for sync mot exchange. Google Nexus One har IKKE det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når kommer HTC hd mini til norge? Hadde forhånsbestilt og de forventet den inn 8 april, senest 10, men nå er den satt til 16 april. Er det likt for alle mobilforhandlere eller får noen telefonene før?..Hilsen Jea.

 

Søkte kjapt på Prissøk og fant ut at 10. april virker som den datoen de fleste nettbutikker oppgir som forventet dato (Ludostore, Amentio m.fl.) NetShop har satt 9. april. Alt er imidlertid "ubekreftet", så 16.april kan nok være mer reelt. Disse "forventede" datoene pleier som regel å forskyve seg noen dager........ <_<

Lenke til kommentar

Flotte greier. Jeg tror vi er veldig mange som venter i noe som best kan beskrives som smerte på denne telefonen.

 

Da har vi fått tak i Pål Marius i HTC Norge, som sier lanseringen ble utsatt en uke pga påsken. HTC Desire skal nå være i butikk den 14. april, mens HD mini kommer den 16. Så om en liten uke skal de være å få tak i :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...