Marte_InnleggNO Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 VIDEO: Vi har sniktittet på de fire nye modellene fra HTC, og fått vite når de kommer til Norge. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvorfor sjekket dere ikke når 2.1 til HTC Hero kommer? Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvorfor sjekket dere ikke når 2.1 til HTC Hero kommer? Snakket med HTC i Oslo idag på HTC Partner Event. Android 2.1 til HTC Hero kommer ca. midten av april. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Da jeg leste en artikkel hos dere i går sto det at dere ville komme med en snik test av HTC Desire. Er dette denne testen? I såfall sugde den hardt. Fikk jo vite akkurat det vi vet fra før av. skuffende greier Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg har hittil hørt at jeg MÅ ha en touch-mobil med windows for sync mot exchange. Kan det stemme at jeg kan satse på Desire og android og likevel kunne synce mot exchange? Jeg er i markedet for touch og har til i dag vært nær et kjøp av HD2. Men det er kanskje lurt å vente et par, tre uker på Desire!?? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ja. Jeg ville venta på Desire. Windows Phone telefonene blir litt kjedelige å bruke i forhold ;-( Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg har hittil hørt at jeg MÅ ha en touch-mobil med windows for sync mot exchange. Kan det stemme at jeg kan satse på Desire og android og likevel kunne synce mot exchange? Jeg er i markedet for touch og har til i dag vært nær et kjøp av HD2. Men det er kanskje lurt å vente et par, tre uker på Desire!?? HTC Desire har full støtte for sync mot exchange. Google Nexus One har IKKE det. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Nå leser jeg på ITavisen om HTC Evo. Hadde lurt litt på å kjøpe Desire rett over påske, men nå må jeg kanskje vente til Evo kommer, forhåpentligvis til sommeren. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Nå leser jeg på ITavisen om HTC Evo. Hadde lurt litt på å kjøpe Desire rett over påske, men nå må jeg kanskje vente til Evo kommer, forhåpentligvis til sommeren. Vi forsøker nå å få tak i HTC Norge for å få svar på når og om Evo kommer til Norge. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Når kommer HTC hd mini til norge? Hadde forhånsbestilt og de forventet den inn 8 april, senest 10, men nå er den satt til 16 april. Er det likt for alle mobilforhandlere eller får noen telefonene før?..Hilsen Jea. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Når kommer HTC hd mini til norge? Hadde forhånsbestilt og de forventet den inn 8 april, senest 10, men nå er den satt til 16 april. Er det likt for alle mobilforhandlere eller får noen telefonene før?..Hilsen Jea. Søkte kjapt på Prissøk og fant ut at 10. april virker som den datoen de fleste nettbutikker oppgir som forventet dato (Ludostore, Amentio m.fl.) NetShop har satt 9. april. Alt er imidlertid "ubekreftet", så 16.april kan nok være mer reelt. Disse "forventede" datoene pleier som regel å forskyve seg noen dager........ <_< Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kan ikke dere prøve å få en offisiell uttalelse fra HTC om når Desire faktisk kommer til Norge? De må da vel vite dette konkret? Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kan ikke dere prøve å få en offisiell uttalelse fra HTC om når Desire faktisk kommer til Norge? De må da vel vite dette konkret? Jepp, det skal vi prøve å få til! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Flotte greier. Jeg tror vi er veldig mange som venter i noe som best kan beskrives som smerte på denne telefonen. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Flotte greier. Jeg tror vi er veldig mange som venter i noe som best kan beskrives som smerte på denne telefonen. Da har vi fått tak i Pål Marius i HTC Norge, som sier lanseringen ble utsatt en uke pga påsken. HTC Desire skal nå være i butikk den 14. april, mens HD mini kommer den 16. Så om en liten uke skal de være å få tak i :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg