VEH_InnleggNO Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ubisoft er klare med en smaksprøve. Les hele saken Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 kjempe bra nyhet.har bestilt spillet på gamestop for 360.bare 1 måned igjen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ypperlig! Har ikke fått testet demoer av spill jeg vil ha på lenge grunnet mangel på internett og Live, så dette passer veldig bra. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Topp. Endelig en grunn til å slå på min 360 igjen. Begynner å bli en stund siden dessverre. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fin demo, men litt snodig at du kan markere folk, og se dataen ta seg av alle skuddene(hvis jeg forstod det rett). Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det heter "Mark & Execute" og er en ganske snedig ting. Splinter Cell sitt skytesystem har alltid vært elendig. På denne måten virker Sam litt mer som en ekte soldat. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 God nyhet - og mykje skrivefeil i artikkelen. :-) Gledar meg utruleg mykje til Conviction. Lenke til kommentar
maiN2k Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Gleder meg sinnsykt, men vi får servert underveis at datteren til Sam ikke er død likevell, og vi må redde henne fra en bad-guy så skrur jeg av driten. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Heller tvilsomt. Splinter Cell hittil har ikke vært noen Hollywood happy-ending akkurat. Og jeg ser heller ikke at Sam Fisher kan bli lurt så lett. Noen må ha identifisert datteren. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg håper da inderlig ikke at Ubisoft tar en såpass lett vei ut, i og med at historien i Conviction skal foregå som om du skjøt Lambert på slutten av Double Agent . Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) demoen skal væra ute ved midnatt, berre å sjekke XBL :-) Engelsk tid.. ugh. Endret 17. mars 2010 av Gaz West Lenke til kommentar
spiderman162 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Etter å ha spilt i 30 minutter måtte jeg bare slå av. Utrolig skuffet. Spillet sliter med dårlig AI. Kunne stå midt i et rom og hoppe som en gærning uten å bli oppdaget.. Kontrollene føles veldig unøyaktige, og sikte på pistolen virker også helt på jordet. Og en annen ting er at det var bemerkelsesverdig lite sniking. Spilte ikke gjennom hele men gjorde ikke annet enn å drepe fienden. Hvor er gameplayet fra tidligere spill? Spillet virket også tidvis ustabilt, veldig mye tearing og virket "tregt". Hadde også håpet på et mer åpent brett design. Men her er det det vante lineære designet som dominerer. Vi er i 2010, lov å åpne for mer frihet. Fatter ikke hvorfor det er så vanskelig å lage f. eks flere innganger til bygninger, flere fluktruter etc. Ellers, det å spotte fienden for deretter å kjøre resten på autopilot var for meg lite givende. Håper MP er bedre. Spiller fortsatt Double Agent MP... Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Likte demoen. Lover veldig bra mot fullversjonen. Lenke til kommentar
ridethedevil Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Etter å ha spilt i 30 minutter måtte jeg bare slå av. Utrolig skuffet. Spillet sliter med dårlig AI. Kunne stå midt i et rom og hoppe som en gærning uten å bli oppdaget.. Kontrollene føles veldig unøyaktige, og sikte på pistolen virker også helt på jordet. Og en annen ting er at det var bemerkelsesverdig lite sniking. Spilte ikke gjennom hele men gjorde ikke annet enn å drepe fienden. Hvor er gameplayet fra tidligere spill? Spillet virket også tidvis ustabilt, veldig mye tearing og virket "tregt". Hadde også håpet på et mer åpent brett design. Men her er det det vante lineære designet som dominerer. Vi er i 2010, lov å åpne for mer frihet. Fatter ikke hvorfor det er så vanskelig å lage f. eks flere innganger til bygninger, flere fluktruter etc. Ellers, det å spotte fienden for deretter å kjøre resten på autopilot var for meg lite givende. Håper MP er bedre. Spiller fortsatt Double Agent MP... Designet var da virkelig ikke linært! Mange muligheter å gjennomføre ting på... og til den svære bygningen du skal finne EMP-bomben i, fant jeg i hvertfall to veier inn! Og du trenger jo ikke kjøre autopilot. Om du vil gjøre alt selv, gjør du det selv. Du trenger ikke bruke Mark & Execute Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ut ifra demoen så blir dette spillet neppe kjøpt, det var ingenting som fenget meg her. Når det gjelder Splinter Cell så er det Chaos Theory alle andre spill i serien vil bli målt opp mot for min del, og til nå har hverken Double Agent eller Conviction overbevist meg om at Ubisoft klarer det. Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kul demo! dette var virkelig gøy Nå blir det noen uker med smerter og mye spilling av en viss demo... Gleder med til release! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå