Joachim_F Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Den britiske utgiveren bekrefter Dirt 3. Les hele saken Lenke til kommentar
nobb Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 kan vel ikkje bli bedre grafikk enn det allerede har? Oo Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå som Ken Block har klart å komme seg inn i WRC-sesongen (riktignok bare med halv sesong, men alikevel), så er det nok fornuftig å ta serien i den retningen. Kanskje jeg endelig klarer å få brukt litt tid på DiRT-serien \o/ Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Vridning mot skikkelig rally (les: WRC / Rallycross) er nok ikke å forakte. X-Games-fokuset på Dirt 2 var nok til at jeg ikke gidda å kjøpe det ihvertfall. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 TAKK GUD Hater det Amerikanske fokuset Dirt 2 hadde. Vil ha skikkelig rally (les: WRC). Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Konstant 60 fps på konsoll hadde heller ikke vært å forakte. Personlig syns jeg det burde vært forbudt å gi ut bilspill uten dette. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Ja, jeg har snart gitt opp bilspill. Det har jo ikke kommet noe skikkelig bra på flere år. Endret 16. mars 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ja, jeg har snart gitt opp bilspill. Det har jo ikke kommet noe skikkelig bra på flere år. Spørs hva slags sjanger du liker da. Simulator? Arcade? Jeg syntes da Forza 3 var bra, og Blur Beta-Demoen imponerer meg litt. Prøv Scrap Metal på XBox Marketplace om du liker de gode gamle spillene som Death Rally, Ignition, Re-Volt og Micro Machines! Men Dirt 3 ja.. Selv om jeg er en ihuga bilspill-spiller, så har jeg ikke kjøpt et rally-spill siden Colin McRae 2/Rallisport Challenge (husker ikke hvilke som kom først)! Selv om jeg liker rally veldig godt. Får kanskje prøve dette da når det kommer en gang i fremtiden. Syntes egentlig de kunne droppet Colin McRae navnet nå, og kalt det bare "Dirt 3", men hele spillserien er vel kanskje ment til ære for rally-legenden? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er egentlig ikke så viktig hva slags sjanger det er, sålenge det er bra. Og Forza er meget bra, men jeg har ikke xbox. Kanksje det er løsningen, en konsoll. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Forza 3 er meget bra, så det anbefales. Jeg liker også rally\F1 spill, ikke bare "vanlige" bilspill, så på den fronten har det hvert ganske tørt (lenge).. Ikke noe bra på en god stund. Heldigvis kommer Codemasters med 2 spill i den "gata" dette året. (og forhåpentligvis blir det BRA) Endret 17. mars 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
anok Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja, jeg har snart gitt opp bilspill. Det har jo ikke kommet noe skikkelig bra på flere år. Spørs hva slags sjanger du liker da. Simulator? Arcade? Jeg syntes da Forza 3 var bra, og Blur Beta-Demoen imponerer meg litt. Prøv Scrap Metal på XBox Marketplace om du liker de gode gamle spillene som Death Rally, Ignition, Re-Volt og Micro Machines! Men Dirt 3 ja.. Selv om jeg er en ihuga bilspill-spiller, så har jeg ikke kjøpt et rally-spill siden Colin McRae 2/Rallisport Challenge (husker ikke hvilke som kom først)! Selv om jeg liker rally veldig godt. Får kanskje prøve dette da når det kommer en gang i fremtiden. Syntes egentlig de kunne droppet Colin McRae navnet nå, og kalt det bare "Dirt 3", men hele spillserien er vel kanskje ment til ære for rally-legenden? Colin McRae var med som "bil fysikk" mann i både cmr 1 og 2, noen som gjorde at det var absolutt ingenting i nærheten av cmr spillene når det kom til kjørefølelse. Synes serien skal hete cmr, så lever navnet videre.. iaff en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå