mcgroven Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Her er actionrollespillet som inXile har jobbet med de siste åra. Les hele saken Lenke til kommentar
Ketil9 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Når jeg hørte at det var co-op action rpg ble jeg interresert, fordi det er så få co-op splitscreen spill til ps3, men uten splitscreen blir nok ikke dette noe kjøp. Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Men bare over nett, spillet vil dessverre ikke støtte lokal spilling over delt skjerm. /facepalm Jeg kan ikke fatte at konseptet "to kompiser sitter i en sofa og spiller sammen" er blitt så og si totalt glemt i dagens konsoll-marked. Som det er nå, må du be kompisen din gå hjem til sin egen konsoll om du vil spille sammen :/ Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Ikke lokalt over delt skjerm Vil det si at hvis to stk på PC spiller dette over LAN kan man spille sammen? (regner egentlig med det ) Da er dette isåfall et must buy. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Oi, et spill hvor man slår med øks og sverd! Så originalt! Det må jeg bare ha! Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 dette spillet så ganske gøy ut ja, er jo for all del synd at den ikke har split screen, men for vell leve med det. CO-OP over nett med skype på siden er alltid gøy det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå