TST Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Skittent arbeid bak fiendens linjer. Se filmen nå Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Begynner å få litt forventninger til dette. MW2 innfridde ikke i lengden og hadde en historie det er lett å sette spørsmålstegn ved, så her har MoH fordeler fra dag én. Har lest rykter (orker ikke grave frem kilde nå) om at det visstnok skal kunne måle seg med Killzone 2 grafisk, og med Dice til å levere MP-delen vet vi at det blir bra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Den kilden du refererer til var HipHopGamer. Kanskje ikke den beste kilden til evig ungdom, men han har jo øyne han også. Spillet ser jo bra ut i trailerne vi har blitt vist hittil, men det er likevel et godt stykke unna Killzone 2. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Synes det her så veldig bra ut jeg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hvis det var HipHopGamer beklager jeg på det sterkeste! Får litt vondt inni meg hver gang jeg laster en artikkel fra dem via N4G, men nå vet vi hvor jeg hadde det fra. Håper ikke de kommer til å vise den sparke-fyren-med-eksplosiver-ut-av-et-hus scenen i alle trailerne; vil gjerne ha flere slike momenter i løpet av spillet. Hvis de fortsetter med å pushe(pun not intended) den er jeg redd litt av sjokkmomentet forsvinner. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 stussar på at folk seier at dei 'veit det blir bra' når det er DICE som står bak MP delen. Eg er ein av dei som kosar meg veldig med MW2 sin fleirspelar del. Sett vekk ifrå at nokre glitchar har øydelagt ei håndfull med online-matchar så er spelet utruleg bra online. Eg kjøpe BF BC2, og synes fleirspelar delen er sluggish, treig og føles tung. Folk tåler eit halvt magasin (føles det ut som) - og skytinga føles elles unøyaktig ut. Dette er kun mine eigne erfaringar, så det er fritt fram å væra uenig. Så dette er foreløpig det einaste eg klarar å setje som ein stor minus ved fleirspelar delen til nye MoH. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Syns også dette her ser veldig godt ut. MW2 opplevelsen fallt desverre fullstendig sammen for min del, og BC2 tok over som online kongen rimelig kjappt. At DICE står for online delen her er bare positivt ihvertfall Spillet ser godt ut, og kanskje man får en noe meir jordnær opplevelse i single playeren enn det MW2 presterte. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Synes det blir litt for mye "likt" nå, med disse nåtids krigs spillene. Satser på at dette blir noe litt annerledes (tviler litt.) Men ser frem til dette her! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Uff AVGN kommer ikke til å bli glad når han ser tittelen på dette Lenke til kommentar
warcasther Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 MW2 leverte sakene, men med lite nyskapende ideer på både enspiller og flerspiller delen, men det er like moro. BC2 gikk også mye på det samme gamle og man kjente seg igjen om man allerede var en BC1 spiller. Selv syns jeg de skuffet på enspillerdelen som de liksom skulle legge mer vekt på i BC2. Men flerspillerdelen er det mye moro å hente. Det som er morsomt å se er at de gode gamle interne konkurrentene fra Battlefield serien og Medal of Honor serien går sammen for å lage det nye Medal of Honor. Og at det er de som KAN lage enspiller lager det, og de som KAN lage flerspiller gjør det! Får bare håpe DICE får ut fingeren og setter opp servere som faktisk fungerer til en hver til på dette!!!!! Enig med LaKuS der! I forholdt til traileren har nok dette spillet forsatt et stykke å gå når det gjelder grafikk opp mot Killzone 2. Lenke til kommentar
ridethedevil Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Så en kommentar på YouTube jeg likte; "MW2 and BC2 just had a baby!"... det første jeg tenkte var MW2, også lå merke til en del detaljer som minte meg langt mer om BC2 (det mer close-up, jordnære tingene)! Blir helt sikkert bra dette... Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå har jeg akkurat dratt meg igjennom Killzone 2 og kan ikke fatte hva som er så "jaw dropping" med grafikken her. Som spillet i seg selv ga ikke grafikken noe wow opplevelse i det hele tatt, syns det er helt på det jevne. MW1 & 2 ser mye bedre imo. Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Sinnsyk grafikk. Håper SP-delen er laaaaang da jeg er drittlei FPS MP. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Blir sikkert en blanding av MW2 og BC2. Selv har jeg ikke spilt MW2 siden BC2 launch. BC2 er uten tvil min Online-konge nå. Kjøpte faktisk PC versjonen først før jeg idag spanderte på meg X360 utgaven. Skal bli spennende Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Nå har jeg akkurat dratt meg igjennom Killzone 2 og kan ikke fatte hva som er så "jaw dropping" med grafikken her. Som spillet i seg selv ga ikke grafikken noe wow opplevelse i det hele tatt, syns det er helt på det jevne. MW1 & 2 ser mye bedre imo. Da må jeg nok skuffe deg. Du ser feil. Det er et velkjent faktum at KZ2 er overlegent det eller meste ute på konsollmarkedet. Selvfølgelig finnes det unntak, men de er nok ikke multiplattformspill dessverre. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Kan det bli mer klissette? For noe uorginalt møl. Endret 17. mars 2010 av Coffey Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Nå har jeg akkurat dratt meg igjennom Killzone 2 og kan ikke fatte hva som er så "jaw dropping" med grafikken her. Som spillet i seg selv ga ikke grafikken noe wow opplevelse i det hele tatt, syns det er helt på det jevne. MW1 & 2 ser mye bedre imo. Da må jeg nok skuffe deg. Du ser feil. Det er et velkjent faktum at KZ2 er overlegent det eller meste ute på konsollmarkedet. Selvfølgelig finnes det unntak, men de er nok ikke multiplattformspill dessverre. Nei, jeg ser ikke feil. Grafikken er mørk, døll og ufattelig generisk. Om det er et par flere polygoner i dette spillet kontra andre så gjør det ikke dette grafikken overlegent alt annet. Jeg syns f.eks fortsatt MW1 & MW2 og Uncharted ser MYE bedre ut i tillegg til at det er bedre spill enn KZ2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå