frank_jarle Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg har et eldre Agfa Ephoto 1280 camera, dette kameraet har en seriel tilkobling til PC`en for å overføre bilder som jeg har tatt. Det jeg lurte på finnes programmer som lar meg "streame" bilder til maskinen via serial kabel? Jeg har også er drit gammelt webcam men dette er paralell og klarer ikke mer en 3-4 bilde ri sec, (dårlig) gidder ikke å installere dette en gang >.-) help me pls Frankey kr.sand Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Du greier ikke å 'streame' bilder over seriellporten, det går nok tregere enn det kameraet du har. Men jeg vet det finnes et program som heter Came 0.9 som kan fjernstyre endel kameraer via serieporten. Tror det virker på Agfa, men er ikke sikker. Virker ihvertfall på Olympus. Det kan settes i webkameramode, og lagre bilder hvert 10. sek eller noe sånt. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 ...har du tilfeldigvis en URL til det programmet? ;-P Frankey kr.sand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå