Gå til innhold

T68i - 1.832,- T310 - 1.687,- - SiemensM55 1.800

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å kjøpe meg ny mob, har tenkt på T68i for 1832 kr som jeg syntes var billig på pcutstyr.no og T310 som ligger på rundt 1.600 og Siemens M55 til ca 1.800... har dere meninger synspunkter ? har egentlig ingen spesielle krav. for å si det sånn, hvilken ville dere valgt av de tre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SonyEricsson har en del masseproduksjonsfeil... har hatt tre T200 mobiler, med en og samme feil på alle tre, en venninne av meg har en T68i, som det også er noe galt med, samme feil har en kamerat av henner igjen...

Stoler lite på det merket jeg da men...

Lenke til kommentar

Anbefaler SE T68i. Samboeren min har den, han har hatt den siden nyttår. Det har aldri vært noe kluss med den. Det er rett og slett en kjempebra telefon (jeg hadde den selv i begynnelsen, men jeg "lider" av mobil-mani...så jeg bytter ofte :)) :yes:

Lenke til kommentar

M55 er en bedre alternatiiv. hadde dselv valgt den istedenfor t 68 igreit nok at t 68 i har bra funksjoner osv , men den er så treeeeeeeeeeeg at du noen ganger blir så irritert at du kunne ønske deg å knuse den til veggen .

Lenke til kommentar

Gå for T310 hvis du vil spille spill, da får du både java og mophun. Hvis det ikke er viktig er T68 en helt super telefon. M55 har jeg ikke prøvd, men har lenge vært en siemens bruker, og har nå gått over til Sony Ericsson, - og det er ingen grunn til å snu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...