Gå til innhold

Musikk programmerer søker råd

Anbefalte innlegg

Hei

Har holdt på med å programmere musikk i mange sjangre gjennom årene. Har 14-15 år med erfaring i det her og vil gjerne vite om noen har peiling på om det er mulig å få seg en jobb innenfor blandt annet spill-industrien?

Må legge til at jeg ikke har utdanning i feltet men har ved egen interesse/hobby holdt på med dette. En skolegang i det her har jeg verken råd eller tid til. Interessen hos meg brenner for dette og jeg liker å lage musikk som gir atmosfære.

Det å være låst inn i en jobbsituasjon man ikke føler gir noe tilbake blir et evig og meningsløst liv.

Har nå kavet meg til å bli en 28 år gammel kar med en ennå levende drøm om å gjøre noe ut av den største hobbyen min, lage musikk for noen som setter pris på lydene jeg komponerer :)

Hvis noen har råd om hva jeg kan gjøre med situasjonen min, setter jeg utrolig stor pris på om dere poster det her.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

En idè kan jo kanskje være å regelrett se seg om etter folk som jobber med indie-spill "for starters"? De trenger nok alltid folk med på laget, og når du har 14-15års erfaring med musikk ser jeg for meg at mange kan være mer enn interesserte :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...