TST Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Vellykket blåkopi når Sega hylles bak rattet. Les mer Lenke til kommentar
hoverstorm Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Dette blir et greit 199,- spill når den tid kommer. Moro med venner en liten stund når man har besøk. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Spillet kan også kjøpes til PC (Steam) Endret 15. mars 2010 av XE800 Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Jeg har testet xbox360-versjonen og den er uspillbar i multiplayer pga alt for dårlig og ujevn fps. For ikke å snakke om selve spillet da, makan til møkk! Dette er på ingen måte et mario kart for dem uten wii. Endret 15. mars 2010 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Har anmelder (eller noen andre) anledning til å teste dette opp mot Blur-betaen? Selv om det er hakket mer jordnært i Blur går begge spillene ut på veldig mye det samme. Blir neppe noe kjøp på meg, though. Har partyspill nok som det er og hvis jeg skal ha et bilspill i overkommelig fremtid blir det Blur. Lenke til kommentar
Foertito Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Opus: Merkelig. Spillet kjørte glatt da jeg prøvde meg på flerspiller over nett. Laland: Blur har jeg dessverre ikke testet, men det virker i hvert fall hakket bedre. Folka bak Project Gotham Racing og greier. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Fristet å kjøpe dette, digger både Sonic og sånne type Mario Kart'ish bilspill. Blur ser utrolig kult ut, eneste jeg stussa på der var power-up's, skjønte ikke helt greia med store energiballer. Hadde det ikke vært kulere om det var raketter, miniguns etc man kunne sette på bilen..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå