Citus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har endlig bestemt meg at jeg skal kjøpe meg ps3..meeeen jeg vet ikke korr! jeg tenkte på at jeg skal kjøpe meg det på play.com men er det lurt og billig? kan noen hjelpe en ny ps3 bruker i nød ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Om du bestiller fra Play.com blir du nødt til å slenge på 25% ekstra for fortolling og du står veldig mye dårligere om det kommer til en garantisak. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 et godt valg å skaffe seg en ps3 asså og som lakus sa over meg, ikke kjøp fra play.com når det er ting som kommer over 200kr, då er det ikke verdt det lengre. eg vil forselå elkjøp eller spaceworld, de selger vel for rundt 2500 som er en ganske okey pris. elkjøp er veldig grei visst det kommer til garanti og problemer og sånt. spesielt siden de lagrer kviteringen din på systemet deres. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Er det noen som selge bundles? og helt random ting, har god of war serien kommet i HD de 2 første? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Elkjøp har en God of War 3 bundle til 3000. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/konsoll/PS3GOW3BUN/sony-playstation-3-slim-god-of-war-iii Og ja tror de to første GoW-spillene er kommet i forbedret HD-versjon. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 God of war spillene kan kjøpes i hd for under 200 kroner på VGP.ca Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 En i klassen kjøpte på finn.no denne uka, skal betale 1900,- for en 2 uker gammel maskin Men den GoW-bundlen (norsk FTW) så fin ut Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Er det noen som selge bundles? og helt random ting, har god of war serien kommet i HD de 2 første? Når jeg kjøpte PS 3 i januar kunne jeg velge mellom 2 forskjellige bundlepakker. Ratchet & Clank: A Crack in Time eller Uncharted 2: Among Thieves. Nå er jeg ingen ekspert på området, men så vidt jeg kunne se var det 250 GB hdd på bundlekonsollene og 120 GB hdd på de konsollene som var uten spill. Dette var forøvrig på Siba. Endret 15. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Komplett.no har PS3 250 GB på tilbod no med spillet fifa 10 til kr. 2795,-. Må vel vere ok pris ? Lenke til kommentar
nobb Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 gjør det enkelt! http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/konsoll/PS3GOW3BUN/sony-playstation-3-slim-god-of-war-iii Lenke til kommentar
Citus Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg gjorde det enkelt! Jeg orka ikke å spare penger! eller vente, så jeg kjøpte meg ps3 250 gb fra cdon! (en av butikkene jeg faktisk stoler på) Uncharted 1 kjøpte jeg fra en kompis som var helt ny og 2ern er også bestillt fra cdon.no! Så er det bare å runne de 2 også kjøpe meg dermed GoW 123! Gleder meg som en unge! ^^ Mens jeg venter blir det nok demo gaming av splinter cell til xbox eller no lignende! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Låner denne tråden. Etter det jeg har funnet ut, så har Elkjøp den billigste 120 modellen til rundt 2450, ville det da være bedre å kjøpe 250 modellen til en noe høyere pris? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tror ikke du taper noe særlig på å kjøpe 250 modellen der Bioshock 2 følger med til 2795,- for du kan jo kvitte deg med spillet på gamestop for en liten sum hvis du ikke vil ha det. Ellers er det alltid greit med stor harddisk, enkelte spill må innstalleres, patcher lastes ned, demoer, trailere osv. Og musikk kan legges innpå. Jeg hadde nok gått for denne http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/konsoll/PS3250GBBIO2/sony-playstation-3-slim-250gb-bioshock-2 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Den der så jeg ikke! Kun den med GoW3 til 3300! Takk for tipset, blir nok den der. Noen anelse om hvor lenge Elkjøp bruker på å levere slike varer? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Om de har den på lager, noe det står at de har, så skal det normalt sett bare ta noen dager. Har ivertfall vært slik med ting jeg har bestilt som har vært på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå