mcgroven Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Guttene sliter med trange bukser, og trofaste lesere forstår vel hvorfor. Les mer Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Hoi, da var det over for denne gang. Skikkelig bra at dere skriver slike dagbøker, når dere er på messer rundt om i verden. Vi lesere her hjemme i moderlandet kan bare drømme oss bort, men dere gjør det i hvertfall litt bedre, med gode skriverier og saftige matbeskrivelser. Moro! Edit: Etter å ha sett videoen for Five foot long: sryk hva jeg sa. Dere er noen slue djevler. Endret 14. mars 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Må innrømme at da jeg leste "Guttene sliter med trange bukser, og trofaste lesere forstår vel hvorfor" tenkte jeg først på en viss reaksjon på å ha sett mange flotte spill på kort tid. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Spicy Italian er nå fremdels best, karer... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Du fikk nå iallefall tatt noen i hånda. De fleste andre går vel av skaftet bare fordi de ser en eller annen de mener er en kjent fyr. Sånn sett så ha du jo mottatt en stooor ære. Men tilbake til maten; hvordan angrep dere den "3x3" saken deres? Da jeg satt og så på bildene prøvde jeg å se for meg den beste måten og spise den på, noe jeg aldri helt klarte. Lenke til kommentar
flashback Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Haha, digger at det står nesten like mye om mat som det gjør om spill. B) Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Haha, digger at det står nesten like mye om mat som det gjør om spill. B) Super Size Me ala Subway anyone? Selv hadde jeg bare hatt godt av å lagt på meg litt. Men så har du blodtrykket igjen da.. Det er det værre med lol. Farlige greier i lengden det der. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kjenner jeg blir dårlig av å se maten på den nederste bildet.. klarte dere å spise opp alt? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kan umulig være sunt all den fast-fooden dere har inntatt Meeen, det er jo ikke såå farlig i 1 uke. Lenke til kommentar
hasufel Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Steike ta! Må være et forferdelig sjokk å gå ifra norsk brunost-og-grovbrød kost til skikkeli hardcore amerikansk fettkosthold! Garantert ikke sunt Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Etter maten på det siste bildet å dømme så kan legene deres hente ut fettklumper på størrelse med golfballer flytende rundt i blodet deres. Jeg tror kanskje jeg kunne klart hele pommes fritesen. Riktignok med en solid dose Cola for å skylde ned. Som vanlig så har det vært morsomt å følge dere! Når og hvor er neste tur? Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Noen andre som har prøvd å zoome inn på bildene? Maten ser relativt ekkel ut xP Prøv enda høyre oppløsning neste gang? x''P Men for all del, fabelaktig lesning! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Må være minst 4000 kalorier i den burgermenyen fra In-N-Out. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Fine artikler dette. Liker matfokusen på artiklene da de minner meg om de årene jeg raste rundt öst & vestkysten på messer og tull selv, og de närmere 25 ekstra kiloene jeg tok med meg hjem igjen som fölge av det... Men for å ha nevnt Mortons i samme setning som Big Horn burde dere straffes med tvangsforing av dårlig bbq saus i ei uke :-) Ruths Chris er forövrig en annen fin steak-house kjede. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Får litt Christoffer Schau følelse av disse dagbøkene. Nå har dere vært innom "Forfall" og grådighet, hvilken av de 7 døssyndene blir tema på neste tur? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Innmari morsom lesing! At dere tar dere frihet til å skrive reisebrev i tillegg til alle de andre artiklene er imponerende. Nå blir det å lese enda litt mer! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Som vanlig så har det vært morsomt å følge dere! Når og hvor er neste tur? Turer drar vi på jevnlig, men neste messe som kvalifiserer til reisebrevsdekning blir vel når Øystein og jeg drar til E3 i juni. Inntil da skal vi sørge for å tilby dere mye annet snacks så dere ikke revner av uro. Angående In-N-Out: Ja, det var brutalt fett. Tja, det var helt ålreit godt. Nei, Mikael greide ikke å spise opp alt. Ja, som den kompostkverna jeg er så var det selvsagt ikke en halv smule igjen. Har en liten søt bowlerhattaktig kulemage nå. Man spiser for øvrig maten ved å se rundt seg, innse at alle andre skyver biffkjøtt i trynet sitt som om fanden stod utenfor døra og bare la det stå til. Grisete business. Nå skal man kurere jetlag og hele den regla der, i tillegg til å hvile ut etter et døgns reising. Tusen takk for alle de fine kommentarene. Dere er ganske stilige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå