lmoellersen Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Har noen som har bestillt SWG hos Gamezone fått spillet? Skulle det ikke sendes forrige uke? :-? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg har bestilt fra Gamezone og i dag fikk jeg mail om at de sender spillene i dag *gleder meg* Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg bestilte fra gamezone i går, når tror dere at jeg får spillet? Er litt paranoid etter at yeees.com køddet det til :-? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Fredag burde du få det. Min ordre ble sendt på mandag og kommer i morgen. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Fikk du mail om at de hadde sendt spillet? har gått over 24 timer nå, og har ikke fått noen ny mail :-? Er det noen måte å tracke pakken på, sånn at man kan se hvor pakken befinner seg til enhver tid? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Gamezone har ikke sendt meg noen mail ang tracking av ordren. Jeg fikk en mail på mandag at pakken skulle sendes samme dag. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Har enda bare fått "bekreftelse på bestilling" mailen, hmf, slapp butikk Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jepp.. Du får ingen mail på at ordren er sendt. Tok nok så langt tid før jeg fikk min ordre( i dag ). Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Henter spillet på posten idag Koselig butikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå