HaukM Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg regner det som en selvfølge at folk kjenner til Metacritic. Det samme gjør jeg når jeg sier at jeg ikke er alene om å savne norske spillsider på Metacritic. Derfor var jeg faktisk i kontakt med Metacritic og deres Game Editor, og fortalte ham ståa: "Vi nordmenn føler oss oversett, spesielt med tanke på at dere har et par svenske, fæle sider på den derre sida deres". Sånn cirka. Svaret jeg fikk var: Hi, Thanks for your note. I would never want Norway to feel "left out". The situation with non-English sites is this: I need the site to contact me so that we can work together on getting their reviews posted on Metacritic (translating the excerpts accurately is my most important concern). So if you know someone at Gamer.no or would like to let them know about us, please do so and I'd be happy to consider them for Metacritic. Have a great weekend, Marc Doyle games editor metacritic.com Såh... Da er det egentlig opp til dere i gamer.no-redaksjonen da. Ønsker dere å sette gamer.no litt mer på kartet (nå som dere har vunnet prisen for årets spillmedie og alt), ta kontakt med Marc hos Metacritic, så blir dere første norske side på Metacritic ;-) (Og med det skal jeg prøve å bli litt mer aktiv på denne sida) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Ikke en dum idè Er vel kanskje verdt det å oversette et sitat av aneldelsen, for å få litt mer reklame og? Endret 14. mars 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Og oversette konklusjonen og smelle opp anmeldelsen på Metacritic hadde vel ikke vært det verste som kunne skjedd, nei. Lenke til kommentar
ThomasM_InnleggNO Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvilken rolle spiller det egentlig å ha gamer.no på metacritic ? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ser ikke noe negativt ved det personlig, men innbiller meg at deler av internettet kunne kokt over når de ser enkelte karakterer, særlig uten anledning til å lese anmeldelsen (Google Translate etc. har alltid en eller annen leif) slik den er skrevet korrekt oversatt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 For å følge opp dette litt. Vi er i dialog med Metacritics nå, så får vi se hvor det bærer :-) Takk for ideen ZubiMar. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Lurt det! Metacritics hadde vært kjekt ^^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Uff, nei. Gamer.no skal IKKE inn i metacritic. Det kommer til å trekke ned på PS3 eksklusivene som Killzone 2 og Uncharted 2. Hell no! Neida, fra spøk til alvor. Jeg trur Gamer har gått av å komme med i gamerankings. Jeg ser hvertfall ikke noen ulemper. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg trur Gamer har gått av å komme med i gamerankings. Jeg ser hvertfall ikke noen ulemper. Gamerankings har for øyeblikket ingen planer om å ta med ikke-engelskspråklige nettsteder. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Gamerankings har for øyeblikket ingen planer om å ta med ikke-engelskspråklige nettsteder. Ups Mente selvfølgelig Metacritic. Ikke at Gamerankings hadde vært dumt heller, men det er vell ikke mulig. Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er litt skeptisk til dette. Velidg vannskelig å bedømme seriøsiteten/kvaliteten til en side om man ikke kjenner til språket, så for min del kunne metacritic hold seg til engelspråklige sider. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Håper oppsummeringen av anmeldelser kan bli oversatt av skribentene og ikke automatiske verktøy. Det kan og vil gi et mer korrekt syn på karaktergrunnlaget. Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 De små oppsummeringene skrives av oss. Ingen automatikk der. Lenke til kommentar
HaukM Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Noen som ser noe morsomt på denne siden? http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/resonanceoffate#critics Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Awesome! Diggbart! Edit: Jeg måtte bytte ut ordet awesome med noe annet. Det er slitsomt. Endret 4. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ah, så kult! Nok et fremskritt! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Bra! har tenkt på dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå